Zapálený policista Mike (John Cusack) je na stopě vraha řádícího v ulicích Buffala. Po té co Mikovi zmizí dcera, se tento případ stává osobním. Mike je ochoten udělat vše pro nalezení své dcery a ví, že pokud svou dceru nenajde do 48 hodin, tak už ji pravděpodobně nikdy neuvidí. (Intersonic)

Recenze (153)

S.Quentin QUALE

Lehce nadprůměrný thriller, ve kterém se John Cusack v roli detektiva snaží vypátrat zmizelé šlapky. Příběh dostane točky v momentě, když čistou náhodou, jak jinak, zmizí také jeho týnejdžrovská dcera. Všecko má na svědomí trefenej úchyla, kterej si doma buduje Friztlovskej sklípek. Žádná velká pecka, ale naprosto pohodová podívaná. 70% ()

J*A*S*M

Solidní temný thriller jak z devadesátých let. Moc jsem nečekal, protože na to, že se jedná o film s velmi slušným hereckým obsazením, kolem něj bylo na filmových internetech až podezřelé ticho, což nevěstilo nic dobrého ... no nakonec jsem poměrně příjemně překvapený. Zkrátka fajn thrillerová jednohubka. Závěrečný twist mi přišel docela přitažený za vlasy, ale plusový bod za to, že jsem ho dopředu neprokoukl. Silnější trojka. ()

mupimup

Je s podivem, že americké demografické statistiky už dávno nezavedly kolonku zohledňující nemalé procento obyvatel, oživujících jaksi podpodlažní základy amerických předměstí. Není přece žádným tajemstvím, že každý průměrný američan vlastní dřevostavbu s prostorným sklepem, patřičně vybaveným dle úchylky svého majitele. Úchyl z našeho příběhu nechce nic menšího, než zvrátit nelítostný vektor americké společnosti vytvořením rodiny z čisté lásky, přičemž oběť, kterou se rozhodl pro naplnění této myšlenky podstoupit, spočívá konkrétně v periodickém osouložování unesených štětek. Jak už to ale bývá, ne vždy je slunce na obloze. A tak si jednou, místo nadějné samice, přivede Úchyl z vánoční chumelenice domů zcela nenadějného obimbaseného transvesťáka. Drobný omyl, snadno vyřešitelný pohrabáčem, řekli byste. Následky šokézního vykolejení již vykolejeného Úchyla jsou však pro projekt PURE LOVE doslova osudové. Nedbaje starého přísloví že: transky chodí vždycky v páru, udělá následně náš Vykolejenec prakticky tu samou chybu unesením obtloustlé, podivné "dcery" místního policejního detektiva, jejíž ženství, (popř. stadium transexuálního procesu) lze uhodnout de facto jen z kontextu filmu. Přehlídku temné strany ženského charismatu pak završuje detektivova parťačka, u níž mi záhy vyvstala otázka, jak se mohla taková nesympatická a neschopná kráva pochybné minulosti dostat do velící pozice policejního sboru. Naštěstí je vše, v rámci geniality páně O´Neillova šokujícího závěrečného odhalení, vysvětleno její pravou totožností, coby ZAČÁTEK SPOJLERU vyšinuté svině KONEC SPOJLERU. Přihodíme-li k již zmíněným ještě nešťastného, pobíhajícího detektiva, černošského nemocničního vepřoida a dvě emeritní rajdy účastnící se projektu, máme hned na scéně celé obsazení dramatu. Jakkoli rozdílné se tyto postavy zdají, mají společné to podstatné, a to, že jejich osudy mi byly díky autorovu zpracování dokonale ukradené. Upocený, neoriginální, nezajímavý film. Fuj. ()

stration

Velice koukatelný thriller, který jakoby vyšel po patnácti letech na DVD. Dobrá atmosféra, všude tma, sníh, zima a vůbec nějak nevlídno. John Cusak hraje svoji oblíbenou parketu v Pokoji 1408 či Identitě a Dexterova ségra je taky hodně cool. Závěr na dobré náladě nepřidá, na kvalitách filmu ovšem ano. ()

juta

Příjemné překvapení, i když jsem počítal s tím, že s Mae se na to bude velmi dobře dívat, až takovou nálož jsem ale nečekal a málokterý film ve mě dokázal vyvolat takové napětí. No jo, Mae dokáže vylepšit film o několik tříd výš, ale myslím si, že nejen ona měla na dobrém podívání takovou zásluhu. Konec potěšil. ()

• Aj napriek tomu, že film bol natočený v roku 2008, k divákom sa dostal až v roku 2012. (Real Tom Hardy)
  • Inšpirované sériovým vrahom Gary M. Heidnikom. (Real Tom Hardy)