V den svatby je Sára zatčena federály za vraždu Michaelovy matky a zavřena do ženské věznice. Generál Krantz, který v mužské části vězení čeká na popravu, vypíše odměnu 100 000 tomu, kdo Sáru zabije. Michael nemá jinou možnost než jí dostat ven… (liquido26)

Recenze (169)

DruidKarel

947. hodnocený film: Tak tady se to už zamotalo příliš a i když bych měl zvolit jednoznačně nižší hodnocení, musím hodnotit takto, protože tento "díl" je součástí fenomenálního celku, který zůstane navždy v mé mysli. 5* mu tedy dám, i když přiznávám, že jsem ovlivněnej celou sérií, která mě fakt dostala. 5* ()

Grizzly

Dost slabota. Serial podle mne perfektni do posledni chvile a zakonceni ve 22. dile naprosto efektni a dostacujici. Nechapu existenci tohohle filmu. Sice sem rad zase videl oblibeny xichty, ale s genialni propracovanosti serialu je tu jen pramalo spolecneho. Jak rikam, pro mne jen neco navic. Jako dustojne ukonceni povazuji 22. dil ctvrte serie. 60%. ()

viperblade

Zakončení seriálu bylo přesně takové, jako celý seriál. Rychlé, pro někoho těžko stravitelné, ale přesto koukatelné. Jediný důvod, proč nedám plný počet je ten, že se mi pořád nelíbí ten způsob, jak to zakončili. I když už se mi míň nelíbí, než se mi nelíbil na konci 4. série. :-) Takže skalní fandové jsou už rádi, že to natahování skončilo, normální fandové, (mezi ně se počítám i já), jsou taky rádi, že už to skončilo, ale nelíbí se jim jak, a pak tu máme další skupinku fandů, kteří přestali být fanoušky hned potom, co viděli poslední minuty 4. série. Co naplat, každému se nejde zavděčit... ()

finx

Tak a je to za námi. Konečně! The Final Break nebyl špatný, i když Sara utíkajíci z vězení bylo trošku moc i na mě. Ale co musím vyzdvihnout je konec - působil opravdu dojemně, asi tak jak si autoři představovali. Tento dvojdíl nebo chcete-li záverečný film považuju za důstojné rozloučení s celým seriálem, ale kdyby se končilo první řadou, tak se zlobit taky nikdo nebude. ()

Yoss

Tvorcovia Prison Breaku porodili koniec serialu. Lenže ide o pôrod s výraznými komplikáciami a rozhodnutiami na poslednú chvíľu v štýle: len aby sme to už mali za nami, divákov nám ubúda. Mám pocit, že by sa nič nestalo, keby Prison Break zakončili po prvom Michaelovom úteku z väzenia a vtedy by to bol jeden z mojich najobľúbenejších seriálov vôbec. ()

• Film sa skladá z dvoch posledných častí štvrtej série - "The Old Ball and Chain" a "Free". (m.a.t.o.)