Bengálský tygr

• USA Burning Bright
všechny plakáty

Napínavý film o mladé ženě a jejím autistickém bratříčkovi, kteří jsou během hurikánu uvězněni v domě společně s hladovým tygrem. (Filmbox)

Recenze (131)

Slasher

Tygr v domě. Zatímco vyhladovělý kočičák postupně vyráží všechny dveře nahoře i dole, sexy na spaní oblečená Briana Evigan a její iritujícně problémový mladší bratr se mu snaží neskončit v chřtánu. Má to svoje blbosti (i takovou tu celkovou), nudnější začátek a ne až tak povedený konec, ale místy to bylo i docela dost napínavý, na hlavní hrdinku se dalo koukat a mělo to Meat Loafa, takže budiž odpuštěno. 6,5/10. ()

jonyyy

V hlavní roli dvě nádherné kočičky, autistický klučina a trocha počítačové grafiky. Jako celek spolu s naprosto originálním námětěm (no upřímně - extrémě vyhladovělý tygr běhající běhěm hurikánu po baráku, lovící dva sourozence - to tu ještě opravdu nebylo) naprostá paráda. Mimochodem autoři si dobře pojistili diváky tím, že nechali hlavní představitelku běhat v těch krátkých kraťáskách a tílečku. To si u obrazovek určitě urdželo i ty diváky, které ten tygr příliš nevzrušoval. 71% ()

*CARNIFEX*

Kelly sa po tragickej smrti matky stará o svojho autistického brata Toma. Žijú spolu v jednej domácnosti s otčimom, ktorý však má svoje vlastné starosti. Zlú finančnú situáciu rodiny rieši po svojom. Namiesto zaplatenia štipendia na VŠ pre Kelly, alebo lepšej starostlivosti o nevlastného syna, kúpi bengálskeho tigra. Do oblasti kde všetci spolu žijú sa blíži hurikán. Divoká šelma sa dostáva z klietky a v dome už nie je veľa možností na úkryt. Boj o život sa môže začať. Som milo prekvapený. Toto nie je moja obľúbená parketa a preto dávam palec hore. Atmosféra sa miestami dala krájať, pointa príbehu celkom slušná, rozuzlenie a záver potešili nadovšetko, takže silno silné tri hviezdičky - 65%. ()

castor

Pochvalu si zaslouží především kostýmní návrháři. Úbor, který prakticky po celý film nosí hlavní představitelka, je navýsost výborně zvolený. Horší je to už s pochvalou pro samotného režiséra, který nemá koule na to, aby se úbor hlavní představitelky například roztrhl, namočil do ledové vody, shořel, nebo jednoduše skončil na podlaze. Ale teď vážně. Nečekal bych, že někdo přenese na plátno horor/thriller s tygrem v hlavní roli a ono to bude relativně fungovat. Funguje, místy navíc navýsost dobře. Burning Bright je zkrátka solidní jednohubkou, která sice vytřepe z rukávu i dost nesmyslů, ale ve výsledku potěší. Autistický bratr je dle mého slušné scénáristické oživení (i když bych ho taky radši předhodil hladové šelmě).. ()

Pítrs85

Tak nevím, kdo byl víc blbější, jestli tygr anebo ta holka. Už vím- scénárista. Chápu, že kdyby se chtěli držet realističtějšího podání, tak do dvaceti minut nemaj o čem točit, ale tady ta logika dostává fakt těžce na pr... A přitom to mohla být docela fajnová taková home invasion, jen namísto nějakého maníka tu po baráku pobíhá proužkovanej kočičák. Každopádně být tou holkou, tak tomu tygrovi dám nažrat hned, jak vlezl do domu, sice bych pak byl jedináček, ale... :-) ()

• Film je založen na básni „The tyger“ z 19. století básnika Williama Blakese. (ARI50)