Skupina přátel na cestě do Jakarty pomůže osamělé dívce, která je poprosí, aby ji svezli domů. V odlehlém sídle dívčina rodina v čele s přízračnou matkou pro hrdiny připraví lahodné občerstvení, po kterém ale upadnou do bezvědomí. Když se proberou, čeká je osud polotovaru v obchodu s lidským masem. (JFL)

Recenze (146)

JASON_X

Oproti svému krátkometrážnímu předskokanovi z roku 2007 se v jeho o dva roky mladší celovečerní verzi téměř nedočkáte hluchých míst, zatímco krve i jiných tělesných tekutin si naopak užijete dosytosti. Jen musíte hodně radikálně potlačit vaši mozkovou činnost, protože oběti se v ní chovají tak extrémně dementně, že si poprávu zasluhují důkladné rozmašírování. O to se pilně snaží nejen Matka (Shareefa Daanish je tu mnohem lepší než minule), ale i Dcera (nepřesvědčivá krasotinka) a Syn (povedený pošuk s šílenýma očima). Směrem ke konci děj nabírá na stále větší a větší bizarnosti, kterou jsem si dobře užíval. Film hodnotím stejně jako jeho staršího předchůdce, ačkoliv mě bavil ještě víc; děsně mě ale štvala jeho skákající ruční kamera. ()

J*A*S*M

Příliš mě tento film nelákal, přecijenom asijské krváky jdou většinou zcela mimo mě. Nakonec se ale z Darah vyklubalo příjemné překvapení (jak je vidět i z ostatních komentářů, film se podobá spíš moderním západním exploitationům - od Texasáku po À l'intérieur). Originalita sice veskrze žádná, ale snímek je tak strašně krvavý a brutální, že mě to až zaskočilo. V posledních minutách je ten barák krví na rudo obarvenej fakt úplně celej, od střechy až po sklep. Nadpřirozená pointa mi tam nakonec celkem sedla a divím se, že v tomto typu hororů není používaná častěji. ()

Litsarch

Velké překvapení! Po poklidné úvodní čtvrt hodince se děj začíná rozbýhat skvělým tempem a zajímavou pointou. A s tím také se hromadí litry krve, vyděšení lidé (chlapi jsou fakt posrané máničky víc než ženy) a to pravé co gore fandové tak mají rádi. Tomu všemu vévodí Dara. Postava, kterou jsem si ihned zamiloval a měl k ní respekt. Její hlas prostě nedovoluje odpor. Její chování je jisté a vystupování charismatické. Jatka, nejatka. Shareefa Daanish, a její stvárnění paní Dary, je ta která celý snímek táhne a nebýt jí, tak film ihned ztratí na síle. ()

Dellamorte

Áno - parádne červená záležitosť a s pribúdajúcou minutážou úroveň červenej stúpa....je mi jedno , že si pri sledovaní spomeniem na " FRONTIERS " - " INSIDE " a kopu iných " REDFLICKov "..na krajinu pôvodu je to zručne natočená mäsiarčina a je jasné , že celá tá snaha bola venovaná len a len fanúšikom... ak pridám krajinu pôvodu - tá 4ka tomu svedčí. ()

AlistairMir

Ty krááááso tak TA nemá chybu. Film je takovej lehčí nadprůměr ale Shareefa Daanish z toho udělala skvost !! Tak dokonalou psychomámu jsem v životě neviděl. Rajcovní jak nevím co a dokonale zvrácená odolnější než terminátor. Ono vůbec celá rodinka je odolná jako blázen vemte si Adama - postřelen, probodnut katanou, zapálen, o hlavu mu křápnou cca 10 zavařovaček a stejně je ready...No kdybych věděl, že lidské maso kromě vyhlazení vrásek dává člověku superschopnosti tak jsem se na Jakartu přestěhoval dřív. Pokud chcete vidět sexy asijskou kočku která se umí ohánět motorovkou a z vašeho kámoše zvládne naservírovat mňamku o deseti chodech tak hurá do tohoto filmu. ()

• Herečka Julie Estelle musela pri príprave na svoju úlohu pribrať niekoľko kíl. (beso74)
  • Herečka Shareefa Daanish si zahrala úlohu Dary už druhý krát. Prvý krát sa predstavila v krátkometrážnom predchodcovi tohto filmu Dara (2007). (beso74)
  • Natáčení probíhalo ve Fort Thomas, Kentucky. (Polgedney)