Cabin Fever: Patient Zero

V Karibiku se výletní loď srazí s výzkumnickým plavidlem. Srážka není nijak katastrofická a nic hrozného by se nestalo, kdyby ovšem na palubě výzkumnické lodi nebyl masožravý virus, který zabije každého, kdo s ním přijde do styku. (topr harley)

Recenze (104)

ricci.s

U mňa fajn, vlastne k tomu nemám ani nejaké veľké výhrady. Niekoľko nezabudnuteľných scén to v mojich očiach ťahá veľmi, ale veľmi vysoko (súboj dvoch infikovaných ženských, orál, vibrátor, scénka s pištoľou a podobne), nakrútené je to naozaj pekne, masky a gore na vysokej úrovni. Čo zase mne veľmi nesedelo, tak to boli niektorí otravní herci. Jeden je infikovaný, ďalšia zomiera niekde v stane a oni sa tam musia hádať kvôli totálnym prkotinám - aké typické pre béčkový horor, asi je len málo takých, kde by som to ešte nevidel. A zase tam musí byť nejaký záporný píčus, ktorý chce zachrániť svet (oj), v tomto smere by sa už naozaj hodil aspoň kúsok originality. Ale ináč ma to bavilo, rozhodne lepšie ako tá komediálna dvojka. Na kvality jednotky sa to u mňa ale nechytá. ()

kaylin

„Cabin Fever“ není mojí oblíbenou sérií a „Cabin Fever: Patient Zero“ nebude můj oblíbený film, ale jsou zde věci, které mě tu bavily. Kromě gore, které je dobré s hnusné, to je například i přítomnost Seana Astina, anebo docela zajímavé a funkční změny prostředí. V porovnání s dvojkou to na mě působilo velmi obdobně se záchvěvy pozitivního přístupu k filmu. Na průměr to ale pořád nemá. ()

Morholt odpad!

Tak to tu máme zase. Parta nesympatických a nadržených jelit si vyrazí užívat krásy Karibiku a shodou okolností se vylodí na ostrově, kde je ultrasupertajná laboratoř s rozšířenou nákazou požírající tkáň. Nikdo neunikne, jen Samvěd Křepelka je imunní. Tenhle film neměl nic, pokud nepočítam jednu celkem slušnou bitku rozpadajících se holek. Jinak Gore, napětí, atmosféra, to všechno tu prakticky chybělo. Nebylo tu ani kouzlo nechtěného, které obyčejně podobná laciná béčka provází. Prachsprostá bída. ()

Flaxik

Jednička byla amatérská kokotina, dvojka rádobyvtipná píčovina, takže nám pro trojku zbývá už jen ten análek (ale to vlastně u trojky není nic divného), kam opravdu film i s celým štábem patří. Sam Křepelka nenosí prsten, teď už nosí bacily a jde mu to o poznání hůř, měl asi zůstat u šperků, ale pořád je snesitelnější než většina kreténů na obrazovce. A ty jakože efekty? Jakože hnus a šokézní? Jakože nenamalovaná mezi lidi? No kde to jsme? Krvavou lízačku si každej užije minimálně jednou měsíčně, nevím, proč okolo toho tak poděláváte, svléknutí rukou už bylo v jednom čínském krváčku efektněji, ale poprava dildem mezi oči, uznávám, to byl epický kus umění. Faktem je, že kdyby se nejednalo o "značku" Cabin Fever, asi bych tomu dal i milosrdné dvě hvězdy, ale nasrat. ()

JASON_X

Hlavním hrdinou tohoto milého rodinného filmu je jeden obzvlášť nebezpečný masožravý virus, jenž dokáže během pár chvil přetvořit obličejík krásné mladé dívky v opravdu mimořádně nechutnou držku. V hlavních třech chlapeckých rolích sice exhibují tři nesympatičtí retardi, ale vyvažuje je zase několik vytříbených nechutností - scény ze stanu, "show them your skin, Bridgett", no a nesporným vrcholem filmu je pak kočkování se dvou rozpadajících se slečen na pláži, z nichž jedna druhou ve finále umlátí (vlastně rozmlátí) olbřímým gumovým pyjem. A tahle scéna mě definitivně přesvědčila o čtvrté hvězdě, protože přesně takovéhle filmy mají dřevorubci po večeři rádi. A vzápětí navíc přijde hodně podařený konec. Ovšem objektivně je to samozřejmě jen taková béčková chujovinka s debilní kamerou. ()

• Natáčení probíhalo v Dominikánské republice. (Terva)