Titanic II

• Česko Titanic - historie se opakuje (více)

Představte si, že o 100 let později po havárii slavného Titanicu vyplouvá jeho přímá kopie a co dramatického jej čeká? Bude to stejný osud? Opravdu nelze zabránit tomu, aby se historie opakovala? (ČSFD)

Recenze (201)

red_spirit77 odpad!

Ako neviem nájsť slová pre toto fiaskové "pokračovanie“ slávneho parníka. Tento extrémne nevydarený zámer ma akurát rozčúlil ale na druhej strane aj z odstupom pobavil. Nemôžem taktiež nespomenúť zlé grafické spracovanie a myšlienku nad ktorou mi osobne zastáva rozum. Zarobiť peniaze na základe slávnej jednotky, pri ktorej by už žiadne pokračovanie nedokázalo zatieniť originál, ktorý v tomto prípade bude navždy iba jeden. Scénka z filmu keď sa kapitán sa díva z poza kormidla ako sa loď potápa a povie "ach história sa opakuje“ ma natoľko dojala, že som nevedel či sa mám smiať alebo plakať nad skôstom režiséra...Skrátka kráľ bez koruny medzi odpadmi!!! ()

Campbell

Celkem to šlo, jasně Cameron je asi Cameron, ale Titanic 2 mi nabídl něco co Cameron ne, a to zábavnost, film kašle na lásku a dává nám katastrofu. Průserovej scénář, nic moc herci. Ale já jsem se bavil. Ale nejvíc mě štval ten hlavní krasavec, dokonce víc než DiCaprio, a to už je co říct tohle byl ulízanej blbeček. Ale já se bavil dobře. ()

oveckaoa

Taky bych to neviděl tak špatně. Hlavní problém filmu je v názvu že to většina lidí srovnává s Titanicem ale přitom je to jako kdyby jste srovnávaly Panic Je Nanic a Prci Prci Prcičky :-). Jinak problém v filmu nemám jasně že se tam najdou chyby třeba ta scéna v tom výtahu ženská bouchne do toho poklopu jednou a neotevře to následně bouchne do toho poklopu chlap dvakrát a otevře to:-) Závěrečná scéna s tím umíráním toho chlápka je parafrází na původní scénu v Titanicu ale nemá takové koule jelikož v původním Titaniku byla šance že to ten chlap přežije zatímco tady je to jasné hned od začátku scény že chcípne. Ale celkový dojem z filmu mám dobrý nečekal jsem nic ale docela mě to i překvapilo bohužel v dnešní době je In když každý dává filmům Asylumu odpad. ()

figliar odpad!

Čím začať? Film som si kúpil, lebo bol vo výpredaji za 10 CZK. Druhý krát by som tak veľa za neho nedal. Príšerne napísaný scenár, úbohé herecké výkony a debilný dej sú len špičkou ľadovca tohto ,,majstrovského dielka". Vo filme sa nerozlišoval deň či noc, fyzikálne zákony či zákon gravitácie. Vybuchujúce vlny, stupídne dialógy, superhrdinský tatko, nesmrteľná sestrička, pokojne vyzerajúci ľudia bojujúci o záchranu života... Takto by som mohol ešte pokračovať. Nechápem vznik tohto filmu. Či z recesie, či z komerčných dôvodov, kvôli stávke... Fakt netuším. Je mi jasné, prečo pán režisér obsadil sám seba do hlavnej úlohy. A ako vidím, nebolo to po prvý raz. Na záver rada pre všetkých : z ďaleka sa vyhýbajte tomuto filmu!!! ()

dainio odpad!

Takhlens....zkouknout se to, jakože "dá". To je ale všechno. Prvoplánový záměr, zaujmout a navnadit diváky názvem titulu, je více než jasný. Herci (pokud se to tak, dá vůbec nazvat) si zřejmě chtěli okusit, teatrálnost a krkolomnost na 110 %. Tipoval bych, že většina z nich má maximálně zkušenosti, z "mini-štěků" v laciných trapárnách, které jdou okamžitě na DVD. Následně jsou prodávany za klasickou cenu 49 Kč či zdarma k rozebrání na nějakých reklamních kampaních, jistých firem s výrobky, pro své věrné zákazníky, čili důchodce. Shlédnutí tohoto braku lze srovnat s konzumací nevalného gothajského salámu. Tzn. požít - vyprázdnit. Divák, je celou stopáži znuděn. Poslední kapkou do hrobu, je množství trapných počítačových efektů, jakoby stvořených od nějakého maniaka, sedícím před PC, pojídajíc koblihu a "mastícím" lecjaký video-software. Jinak si to nelze vysvětlit. Některé záběry se dokonce opakují. Scény "uvnitř" jsou evidetně natáčeny v nějakém obchodním centru alá Tesco. No prostě hrůza ! Trapné, blbé, nudné, děsné -- zkrátka Asylum. ()

Zajímavosti (3)

• Na jedné z obrazovek můžeme po zásahu ledovcem spatřit informaci, že byl překročen „Ismay-Rosejackův práh“. Jedná se o odkaz na J. Bruce Ismaye, předsedu společnosti White Star Line v době plavby původní lodi, a na ústřední mileneckou dvojici v Titaniku (1997). (L_O_U_S)
  • Natáčelo se v Los Angeles a blízkém okolí. Některé scény byly natočeny na lodi Queen Mary. (Cheeker)
  • Navzdory obecnému předpokladu diváků nemá Titanic II představovat pokračování Titaniku (1997). Film je pojmenován podle ústřední lodi, přestože komerční kalkul společnosti Asylum je zde naprosto čitelný. (L_O_U_S)