Kurýr pracující pro místního mafiánského šéfa musí doručit záhadný balíček, zatímco jej pronásleduje skupina neobvyklých gangsterů. (oficiální text distributora)

Recenze (113)

Lateef

Když se na akční film, který trvá devadesát minut, díváte skoro 8 hodin, protože na každých pět minut stopáže připadá dvacet minut regenerace, tak bude asi něco špatně... mě už tyhle filmy nebaví... Austin je totální neherec a v soubojích vyznává styl ´ulicedó´ - prostě každýmu naloží deset ale naprosto stejných ran pěstí... opravdu inovativní a vůbec ne nudné... Lundgren vypadá a působí unaveně, staře, chce něco předvést, ale spondylózu nezastavíte... souboje vlastně nestojí skoro za nic, choreografii by zde dal dohromady průměrný návštěvník páteční diskotéky, navíc kamera a střih opět dodávají celé scéně ´výživné´ hodnoty. Shahlavi má dobrej záporáckej ksicht, ale to dávno víme, ostatní herci nestojí za řeč. Dějově nulové. Ve spoustě scén, kde se střílí, absolutně nechápu konání zúčastněných postav, míří úplně jinam nebo se prostě nechtějí zastřelit, já fakt nevím. Už si to nepustím nikdy znovu, jedna hvězdička vyjadřuje, že v dnešní době natočit takový film není krok vpřed, ale velkým skok vzad... nechci sledovat nudné, zdlouhavé a absolutně podprůměrné akční filmy, to fakt ne... ()

sedm.1

Zásilka patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co zatím Steve Austin natočil. A to z jediného a přitom tak jednoduchého důvodu. Tvůrci totiž konečně pochopili, že Austin není herec dramatických rolí a o filmy, kde se bude pokoušet o cokoliv jiného, než o rozdávání krutých ran nebude mít nikdo zájem a bude za ně sklízet jen posměch. Austin je především rváč, zápasník, hora masa, která potřebuje na plac jen bandu otloukánků, kaskadérů, kteří budou po jeho nelidských ranách padat jak mouchy a on bude skrz ultrahrozivý škled cedit superdrsný hlášky. A právě v Zásilce se k této mé představě tak nějak přiblížil zatím asi nejvíce. Ano, v Zabij, nebo budeš zabit šlo také především o akci, ale tam byla vážně trestuhodně slabě zpracována, tady je to naštěstí úplně jiná káva, sice i zde střihač s kameramanem nadělali pořádnou paseku, nicméně pořád je to v mezích snesitelnost, choreografie soubojů je tak poměrně přehledná, nejde tedy o žádné moderní chaotické mávaní rukama, nohama, je vidět, že Austin má z ringu skutečně naučeno, svýma kladivama se tu ohání vážně efektně a kurevsky nekompromisně a především je toho všeho skutečně dost. Zápletka Zásilky je ale jinak jak se přepokládalo béčkově mizerná a nenápaditá, ale právě díky časté frekvenci soubojů to tentokrát ani moc nevadí. Zmínit pak musím ještě samozřejmě Dolpha Lundgrena ve vedlejší roli, ke kterým se začíná uchylovat čím dál častěji, a pravdou je, že i přes minimum stráveného času na sebe opět dokázal pokaždé strhnout veškerou pozornost, ovšem je na něm už vážně hodně znát, jak moc nám kluk stárne. Každopádě, The Packega je docela zábavná akční jízda, určitě tedy v těžce béčkovém provedení, nicméně mající koule, šťávu a poprvé vážně okulahodícího akčního Austina! ()

Paldiny

George S. vlastne všetko vystihol. Ešte by som vyzdvihol originálnu titulkovú pasáž, ktorá nám priblíži ako funguje bowlingový mechanizmus a aká sa vtipne vypointuje s nástupom Austina na scénu. Samotný hrdina však v roli klaďasa nepresvedčil a myslím, že povahovo aj výzorom viac pasuje do bezcitných rolí. Ale manželku mal peknú, až sa mi zdá podozrivé, že taká kočka sa zahadzuje s takým obrom, čo sa navyše živí špinavou prácou. Film ako taký ušiel a aj keď je nad slnko jasné, že mu dal život úspech Postradateľných, neprišiel mi ako pásový výrobok. Mal to čomu sa hovorí príbeh, spomínaný vítaný twist, dostatok pästných či guľkových súbojov s kratučkou dohrou na konci. ()

Guran

Zprvu to nevypadá zle, ale jakmile se Steve Austin začne prát, připomíná mi to Van Damma, Stalloneho, Schwarzenegra a i Lundgrena v mladých letech. Steve je ale nesympatický a postrádá větší herecké umění. Je to herec, který role do filmů bude dostávat kvůli své urostlé postavě, jako ti, co jsem jmenoval, ale Stallone je z nich rozhodně největší herec. Zde to svým trapným pojetím dokreslil Dolph Lundgren, jeho výkony poslední dobou taky chabnou, nebo teda aspoň tady. Zpracování příběhu je katastrofální, běčkový a scénář stereotypní. Nic nového, naprostý blaf a propadák. Ble. ()

Psycho.R

Austin není zrovna můj kůň, necítím z něj to charisma ani prožití či snaha přožít svůj příběh. Příběh je dost přímočarej, ale to by se dalo přejít. Bitky jsem celkem ok. Kdyby se, ale herci padoucha a klaďase vyměnili, šel bych výš. Dolph si zase roli užívá zcela bez nějakých předsudků, že by to mohlo vejít do dějin jeho nej filmů. ()

Zajímavosti (11)

• Po napadnutí Tommyho (Steve Austin) auta zabijakmi má ten krv na ľavej časti tváre. Neskôr, keď sa skrýva v obchode, si môžeme v jednom zábere všimnúť, že ma zakrvavenú pravú časť tváre, ale po strihu už opäť ľavú. (Johnny.ARN)
  • Natáčanie prebiehalo v kanadských mestách Abbotsford, Fort Langley a Vancouver. (AdamesWWE)