Reklama

Reklama

Zásadový a hrdinský policista Bajirao Singham vede policejní stanici v jedné malé vesnici na předměstí Goa. V Goa však tvrdou rukou vládne místní mafiánský boss Jaykant Shikre. Singham i Shikre si zkříží cesty a není jasné, kdo se stane vítězem. (ROBOTER)

Recenze (35)

Andrea1717 

všechny recenze uživatele

Ajay Devgn na mňa v každom filme doteraz pôsobil ako "mystický muž" ani v tomto filme tomu nebolo inak. Príjemná spočiatku akčná komédia neskôr už len akčná (škoda) o policajtovi, ktorý sa drží zásad a je čestný v strete so zločincom skrývajúcim sa v kabáte politika podnikateľa (ten by sa v našom štáte mal kde realizovať). Akcie naozaj podarené, s notnou dávkou nadsázky, však prečo nie, zvládli to dobre. vybojoval svoj boj s hordou zlosynov a šťastne sa popri tom zaľúbil do Kajal Agarwal, ktorá je pre mňa novinkou, ale veľmi príjemnou, výrazná s komediálnym talentom, romanticky sa v tomto filme nemali kde herci priveľmi vyjadriť čo je z môjho pohľadu škoda, viac romantiky by nebolo na škodu na vyváženie tej ohromujúcej akcie. Ani Ajayovi nemožno komediálny talent uprieť, na rozdiel od tej romantiky, veľa filmov som s ním ešte nevidela, ale rada by som ho videla v klasickej lovestory, musím niečo vypátrať ... ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,JÁ, BAJIRAO SINGHAM SE ZAVAZUJI K NAPROSTÉ ODDANOSTI PLNĚNÍ SVÝCH POVINNOSTÍ, POCTIVOSTI, ČESTNOSTI, NEÚNAVNOSTI, NESTRANNOSTI A SLUŠNÉMU CHOVÁNÍ KE VŠEM“..... /// Nikdy neváhá, před ničím neuhýbá, nic ho nezastaví, padouchy nešetří a dobré chrání. Je nejsilnější ze všech. BAJIRAO SINGHAM JE NIČITEL ZLA! A indickej Chuck Norris! Když bych měl vo někom prohlásit, že se umí bavit jako malý děti, tak jsou to rozhodně Indové – nebo aspoň jejich filmová produkce. Zvláštní je, jak je ten jejich dětsky naivní humor nakažlivej. To samý platí vo scénáři a režii. Ale výsledek? Šílenej! Dobro vítězí nad zlem v tý nejprachsprostější patosácký formě, nechyběj popěvky (přetoč to!) a vlastně je to celkem dobrej návod, jak zatočit s tou politickou chátrou. 3a½? 4*! Páč kdyby se mě někdo (třeba vo půlnoci) zeptal, jestli neznám nějakou píčovinu, u který by se mohl beztrestně pobavit, můžu s klidem říct, že bych vo něčem věděl (a navrch přidat ještě několik dalších indickejch filmů…). A co vy? Nestejská se vám po nevohroženejch gerojích? /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Podal jsem si inzerát, že hledám nějakýho nevohroženýho hrdinu, kterej by zatočil s parchantama v tomhle státě. (Haló, to seš ty Žito44?) 2.) Jmenuji se Petr Lessy a chcu zjistit, kde jsem tenkrát udělal chybu. 3.) Thx za titule ,,Matyáš Kosik“ a ,,Remini“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR *** AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Reklama

juta 

všechny recenze uživatele

Singham je opravdu borec, když dokáže vytáhnout člověka z auta, které dělá přemety nad jeho hlavou... :D Akční scény jsou to nejlepší na celém filmu, protože dokážou pobavit a překvapit tak, že vám to hlava nebere, co dokážou v Indii vymyslet. Je to sice dlouhý, ale tak nějak se na to dalo dívat po celou dobu. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Ne, že by to nebyla sranda, ale je pouze jednorozměrná, takže zanedlouho zevšední. Neohrožený Singham, lev ve stejnokroji policejního sboru, je komiksový hrdina bez komiksu. Tyčí se jako monument mezi ustrašenými vesničany, podlými politiky a krutými gangstery, ale nemá proti čemu bojovat. Chybí příběh, který by byl stejně přepísknutý jako jeho hlavní postava. Singhama prostě zasadili do běžné krimi-korupční historky. Takže když ho neustále opěvují, snímají zpomaleně jeho chůzi a heroizují jeho svalnatost, v příběhu bez nápadu to vypadá jedině směšně. ___ Navíc, statečný a neúplatný Singham je ve skutečnosti podrazák, který se sice ohání právem zákona, ale sám z něj nedodrží jediný paragraf. S úplatnými politiky a psychopatickými zločinci si tedy nemá co vyčítat. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Bollywood je ryzí kinematografie atrakcí. Vedle tradičních aspektů jako jsou taneční čísla a pestrobarevný vizuální koncept jednotlivých sekvencí se daný fakt v "Singhamovi" zhmotňuje také v excesivní formě, která dělá atrakci i z principielně mondénních věcí, jako když hrdina někam jde. Kombinace jeřábových záběrů, extrémních podhledů či nadhledů, zrychlování či zpomalování i postprodukčních efektů vytváří spektakulární podívanou nejen z komiksově nadsazených bitek, ale i ze sekvencí, v nichž hrdina čelí romantickým nebo dokonce morálním výzvám. Bohužel ani tato efektivnost za každou cenu nedokáže plně udržet divákovo zaujetí po celou dobu filmu, obzvláště, když každá grandiózní scéna je vykoupena minimálně zcela úmornými a otravnými pasážemi, kde se buďto někdo pitvoří, unylá kráska hází zamilované pohledy nebo se zcela absurdně řeší rádoby vážné otázky etiky a práva. Přesněji řečeno toto negativní hodnocení platí pro sofistikovanějšího západního diváka zkaženého racionalitou a alespoň rámcovou logikou euroamerické (pop)kultury. Vlastně se při pohledu na část západních akčních filmů (od "Taxi" přes věci Roberta Rodrigueze po Michala Baye) nabízí úvaha, že by vlastně i euroameričtí filmaři chtěli točit tak, jako to dělají v Bollywoodu, ale prostě musí exces omlouvat nadsázkou či odkazováním k určité minulé tradici v popkultuře. Bollywood naopak díky tomu, že to je v pravém slova smyslu lidová kinematografie, nemusí nic maskovat a může (podobně jako animované grotesky) přicházet s maximálním excesem a afektem. ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama