Dvojice vyšetřovatelů hledají ztraceného studenta a vejdou do jeho domu, kde naleznou sbírku videokazet. Na kazetách jsou děsivé záběry a vyšetřovatelé si spojují souvislost mezi kazetami a jeho zmizením. (Nivenx)

Recenze (244)

=woody=

Hi dears! To máte tak.. Do nynějška jsem neměl páru, že něco jako žánrovka V/H/S existuje.. Přeskakuji tedy první díl a večeřím hned dvojku, což ze zásady nedělám! Festivalová výjimka udělena - a spokojenost se dostavila.. Skvěle jsem se bavil! Bohatá směs poměrně originálních nápadů - hodnotím okem jen lehce potřísněným zmiňovaným found-footage - v tomto povídkovém filmu :-) splňuje to, co divák očekává.. Máme tu zombie, emzáky, fanatiky i totální ujeťáky. Jedna část skvěle děsí, další baví, následující se snaží o hlubší rozměr - pokaždé jde ale o plnou vanu krvavé lázně! Doporučuji v ní chvíli poležet před spaním.. Budete se mít filmově! ;-) Woo. ()

Pilda17

Nebudu se rozepisovat jako u jedničky a většina uživatelů tady, protože vše se dozvíte od jiných, takže to zkrátím. První máme příjemnou duchařinu, která neurazí. Druhý příběh je originální zombiárna, která mile překvapí a musím přiznat, že nejlepší příběh vůbec. V dalším příběhu máme masakr na škole, což bylo také na špici a na závěr UFO. "Duchařina" a "UFO" jsou nadprůměrné, "Zombie style" a "Masakr na škole" excelentní. Jediné co silně zklamalo byl příběh, který rámuje vše, ten bych řadil někam k odpadu, naštěstí se to překousnout dalo. Sečteno a podtrženo, koho nebavila jednička, ať si dvojku ani nepouští a koho ANO, tak ať do toho jde .. Celkově při sečtení všech příběhů dávám 7/10 = 78% ()

Gilmour93

Tape No.1 / Eye of Terminator: šestý smysl robotického implantátu, co nakousne zajímavé otázky v oblasti lékařské etiky. Podivné masky, slušný spád, kyber-slovníkem T-800: Human casualties: 2.0. Tape No.2 / Cyklotoulky s nemrtvými: slušná realizace nápadu „pohled z druhé strany“, místy docela parodické, od příchodu na narozeninovou párty čistka, až by z toho jeden zapomněl sfouknout svíčky na dortu. Chci jednu zombie s kamerou do pelotonu Tour de France, aby při nějaké horské prémii vykousla kus clenbuterolového masa z Contadora. Tape No.3 / Velkopopovickej Kozel: asijské sektářství, pomatený guru, kolektivní sebevraždy - brutální řezničina s podkresem sirén a příchutí síry. To je tak, když miminko s kopýtky hledá otcovskou lásku. Asi nejlepší nahrávka, která se s omezenými narativními prostředky dokonce pokusí o příběh a pointu! Tape No.4 / Invaze účastníků maškarního bálu: směšné kostýmy, napětí zabito nepřehledností pečlivě organizovaného zmatku, ale co může divák chtít, když to točil vořech… Oproti první nalezené sbírce sice znatelně méně poprsí, ale zato posun v technickém zpracování, či četnosti originálních filmařských prvků. Přesto si myslím, že nejstrašnější sbírka VHS kazet je u mě ve sklepě. Mám tam totiž ještě z burzy zakoupené kusy se simultánním dabingem a třeba taková Orca zabiják, to je teprve peklo na Zemi. Minuta dialogu ohledně řádění rozzuřené kosatky a do toho jedna jediná věta, která by svou intonací uspala i člověka trpícího insomnií: „Ta zabiják velryba jde po nás..“ ()

Terva

CITÁT - Co to kurva? Haló?........... Tohle je již propracovanější než V/H/S z roku 2012, napínavější a lepší. Na tohle se dá slušně koukat, lekat se a mít strach. Kamery nejsou tak roztřesené a herci nejsou tak blbí. Příběh první za tři, druhý za dvě CITÁT - Kouslo ho něco?....... Příběh třetí je jednoznačně nejlepší, ale hodně pokulhává a je v něm moc keců. CITÁT - Mám zvuk, ale ne obraz........ Čtyřka se mi vůbec nelíbila a je to prostě odpad. CITÁT - Tak jim to pokazíme..... Mimozemšťani jsou z gumy a kamera tu dostane velmi velký epileptický záchvat a když má být něco vidět, je vidět akorát tak hovno. ()

PetrPan

Ha ! Zatímco jednička se brodila v uličce průměrnosti , tak dvojka si vyšlápla přímo na bulvár a téměř od první minuty dává okázale najevo, že není jen levná holka, ale pěkně drahá běhna, která není pro každýho. Sice je to pořád jen šlapka, ale trochu Pretty Woman, která v sobě může mít třeba i něco jinýho než jen dalšího zákazníka... Prostě tohle found footage má oproti jedničce daleko větší spád, je krvavější , napínavější a díky klidnější kameře i přehlednější, ale hlavně jsou jednotlivé příběhy originální a většinou prošpikované černým humorem. Tentokrát téměř plesám, k nasrání byl jen ten poslední příběh alá Blízká setkání, to se opravdu moc nepovedlo. ()

• Natáčení probíhalo ve Frederick County v Marylandu. (Terva)
  • Pracovní název filmu byl S-VHS. (Terva)
  • V příběhu číslo 1 je muži do oka implantována kamera, avšak součástí záznamu je i zvuk, přestože mikrofon součástí implantátu nebyl. (ROASTER)