Staňte se svědky pekelné vize z roku 1999, kdy se sociální izolace, analogové technologie a znepokojivá domácí videa prolínají v jednu velkou noční můru. (mikki089)

Recenze (42)

JohnCZ

Tahle série je, až na sem tam fajne povídku nebo wtf moment, celkem marná a V/H/S 99 v tomto trendu pokračuje. Musím ale říct, že přes tu šílenou brakovitost a nebo možná právě proto mě to celkem bavilo. Strašit to moc neumi, ale nebere se to zrovna vážně a spíše se to snaží bavit. Což se celkem i daří, ale tak či onak velkou hodnotu to nemá. ()

Miseet

Rozhodně nejslabší díl z celé série. Nicméně jedna hvězdička za to, že to bylo rozložené do několika povídek, což mi lichotilo, a alespoň na oko utíkalo rychleji. Vždycky tam byla kapka naděje, že další povídka bude lepší, a když ne, tak ta další už bude určitě lepší, až najednou byl konec. Samozřejmě, komu foundfootage vyhovuje, ten by si film vychutnal podstatně lépe než já. ()

Sludger

Úvodné dve filmíky sú slabšie. Prvý ti povie príbeh o kapele, ktorá chce odohrať koncert v podzemí, no stretne démonslú kapelu (masky fajn, ale záver až groteska) (4/10). Druhý kraťas je o príjmacom ceremoniáli do študentského sesterstva, ktorý spočíva v tom, že má uchádzačka prespať v truhle. Všetko sa zvrtne a záver pôsobí ako komický EVIL DEAD (5/10). Tretí príbeh je riadny bizár. Vraví o bláznivej televíznej show ala Takeshiho hrad s totálne prehnaným a šialeným scifi záverom. Kvalita šla hore (7/10). Štvrtý kúsok je už parádny. Partia mladých chalanov „stalkuje“ sexi susedu, z ktorej sa vykľuje staré zlo. Nepôjde o démona, ale o niečo spojené s antikou (9/10). Záverečný kraťas je zhmotnená láska k hororu. Ide o doslova „béčkovú“ exkurziu peklom s kopou skvelých masiek (úchvatní démoni!). Ku tomu tá atmosféra, nadhľad, duša bijúca pre žáner a láska k hororu. Vždy sa nájde jeden kúsok z V/H/S, ktorý ma chytí za srdce a to bol tento prípad. (10/10). Nová časť antológie V/H/S stojí za hororovú pozornosť. Prvé dve kúsky sú síce slabšie, tretia prekvapí svojou bláznivosťou a štvrtá a hlavne piata sú skvostné kraťasy. Hlavné však je, že z diel srší radosť a láska k hororu. ()

Kudly4

Tak tohle se hodně nepovedlo a to jsem se na 99tku dost těšil, protože předchozí V/H/S/94, byla velká Hororová paráda. Už ten úvod, byl pro mě tak extrémně nezáživný, že jsem si říkal, pokud nebude další povídka o dost lepší, tak to snad i vypnu. Naštěstí ta druhá (pohřbena za živa) měla něco do sebe. Ani nebudu ztrácet čas, abych tu komentoval a hodnotil každou tu povídku. Za zmínku stojí pouze právě ta druhá povídka a ta televizní dětská show, taky nebyla špatná, až na to debilní finále. Za mě veliký zklamání, doufám ale, že další VHSka se povede, no těšit se už radši nebudu. Slabé dvě hvězdy. ()

pornogrind

Předem svýho komentáře podotýkám, že jsem nikdy nebyl fandou téhle V/H/S série. Nejlíp jsem ocenil V/H/S 2(2013) a o něco lepší bylo předchozí V/H/S 94(2021). Shodně 3 hvězdy. Ostatní díly téhle série (alespoň pro mě) za moc nestojí. A s tímhle posledním V/H/S výplodem tomu není jinak. Za mě nuda, kterou z odpadu vytahují jen dvě povídky. Nejlepší povídka pro mě byla druhá Suicide Bid a celkem povedená byla i ta poslední To Hell And Back. Když to shrnu tak kdybych V/H/S 99 vypustil tak o nic zásadního nepřijdu. Slabší 2 hvězdy. ()

• Po svojom uvedení film prekonal streamovacie rekordy na platforme Shudder a stal sa najsledovanejšou premiérou tejto platformy. (Arsenal83)
  • Některé z rekvizit použité v poslední povídce „To Hell and Back“ byly taktéž použity ve snímku Deadstream (2022) od stejného režisérského dua. (Rolando69)
  • Výroba filmu trvala 9 mesiacov. (Arsenal83)