Epizody(6)

Rok poté, kdy spor rozdělil Shelbyovy, se musí rodina sjednotit kvůli pomstě ze strany italské mafie a vyhledat pomoc nového pochybného spojence. (Netflix)

Recenze (76)

Slasher

Hlavní hrdina upadá v ještě většího záporáka, železem v ohni tu je hezky mafiánsky okázalý A. Brody. Řada dějově uspokojivá, ale náležitý obrátky nabere až ve své poslední třetině. Už jsem si říkal, co to sakra bude Peaky Blinders bez Arthura... 80% ♪♫ ()

VanTom

Nástup mafiána Adriena Brodyho s jeho italsko-americkou vendetou byl zdrcující a zastihl Shelbyovic famílii ekonomicky prosperující, avšak vztahově rozklíženou. Pak už spíš jen chraplavě hrozil (a ožužlával párátka), než aby něčeho zásadního dosáhl – Peaky Blinders v čele s chladnokrevným Tommym srovnali krok a opláceli stejnou mincí. Opět stylově v oparu whisky a ginu, koksu, pletich, rvaček a cikánského boxu, jenže jaksi rozháraně, cyklicky ve svých rolích a s neuspokojivě překotným skoncováním. ()

filmmovier

Nejlepší série. Peaky Blinders jsou skutečně s každou sérié lepší a lepší a tahle série byla skutečně mimořádná. Dechberoucí a naprosto famózní záležitost s tradičně naprosto bazchybnou dobovou atmosférou. Hudební doprovod je také čím dál lepší (a snad nikde nikdy nebyl lepší) a hereckí esa jsou samozřejmě v nejlepší kondici. Ke starým známým se přidal i famózní Adrian Brody, kterého normálně moc nemusím, ale tady kraloval celé sérii a s mimořádnou lehkostí přehrál i Adriana Brodyho. Skutečně není moc třeba debatovat nad tím, jestli to je nebo není nejlepší britské drama (je), protože tohle je velmi těžké překonat. Mimořádná atmosféra, mimořádná výprava, mimořádné herecké výkony, mimořádný vizuál a čím dál lepší zápletky, to jsou důvody, kvůli kterým se už teď těším na pátou sérii. Na začátku bych nikdy nevěřil, že mě podobný seriál chytne, nicméně nyní mě má už plně ve své moci. 100%. ()

FrankSusta

Čelist spadlou až na zem mám od druhé série a myslím, že tam ještě zůstane (i do budoucích sérií). Tohle je prostě něco velkolepého! Herecké koncerty nemalé skupinky herců vám zůstanou v mysli a podvědomí ještě dlouho, nejen díky skvělému Cillianu Murphymu (jehož hluboký hlas mě vzhledem k jeho výšce docela překvapuje), či chytře vtipnému Tomu Hardymu, nebo Adrienu Brodymu, kterému nelze kvůli jeho přízvuku (který sice hraje) skoro rozumnět. A to je na něm to perfektně děsivé, co z něj dělá jednoho z nejlepších záporáků. I další nové postavy jsou skvěle zahrané (to ale nic nemění na tom, jestli si je oblíbíte, či ne)  Příběh série je skvostně perfektní, promyšlený a celkově dobrý. Zajímavé, jak vlastně nyní skoro furt těží z minulých sérií, kde něco provedli a teď z toho mají problém.   Skvělá série!!!!     9,5/10  mimochodem, moje oblíbená postava je Kudrna :) ()

Nach

Série, která si drží svou kvalitu a které bych i to maximální hodnocení udělil, když by konečně hlavní hrdinové a jeho rodina přestala být zcela nesmrtelná. Protože za ty roky se o hlavní hrdiny nemusím bát. Vše přežijí a maximálně vedlejší charaktery umírají. A to mě štve, že seriál u mě dávno ztratil tu auru, abych se o hlavní postavy bál. 80% ()

• Na začátku epizody při boxerském utkání je několik záběrů na chodbu, kde je zřetelně vidět plastové potrubí. V době příběhu ještě nemohlo existovat, začalo se vyrábět až po roce 1950. (e_Fox)
  • Láhev rumu, kterou dostal Luca (Adrien Brody) od Alfreda (Tom Hardy), Luca otevřel a potom ji ve dvou záběrech po sobě zavřel. (Duoscop)
  • Když dostane Luca (Adrien Brody) láhev rumu od Alfreda (Tom Hardy), tak jí otevře a zase zavře. Později se z ní ale napije, aniž by jí znovu otevřel. (Duoscop)