Zakázané uvolnění je o únosu nevěsty, který se dost nepovedl, o důležitém hokejovém utkání a koktejlu, který si holky nalejou, až když je ten správný čas. (Bontonfilm)

Recenze (351)

Stegman

Krásně jsem se při čtení zdejších komentářů pobavil. Každý má pozoruhodně hned jasno, proč film neuspěl (resp. neuspěl na ČSFD a u některých kritiků; o všeobecně předpokládané prodělečnosti nic nevím /kde jsi, uživateli T1, když tě člověk zrovna potřebuje?/). Znalci se tu např. nebojí charakterizovat celou polovinu lidstva: "Klučičí představa o tom, jak by měla vypadat holčičí komedie." (Matty) × "nechápu ty komentáře, ale asi to bude tím, že tato komedie je spíše vhodná pro ženy než muže". (Lopezka1982) :) Taky tu padají slova jako "příliš divadelní" nebo "sitcomové" (jako kdyby to samo o sobě měla být diskvalifikace), ale tím se nemá cenu zabývat. Kdo chce Hřebejka bít, hůl si vždycky najde. ()

Peterssen

Ač nejsem žádná militantní lesbická feministka, tak mi přijde, že tenhle film ukazuje ženy jako úplně stupidní a naivní krávy. Promluvy do kamery jsem moc nepochopil. Herecký výkon Zuzany Stavné byl na ránu hokejkou. Celkově člověk celou dobu čeká, až se něco opravdu stane a najednou je konec a ono se nestane ani to, co by se v reálném světě nejspíš událo, naopak závěr vlastně bagatelizuje to, o čem celý film byl, takže si vlastně sám podráží nohy... Ztráta času. ()

PROCESOR

Hysterická Kráva se vdává...V zapadlý hospůdce se unesená nevěsta se svědkyní ženicha a barmankou ožerou a chovají se dál všechny jak hysterický krávy. Kromě toho si to barmanka rozdá se svědkyní, aby dokázala nevěstě, že je lesbička. (svědkyně) Kdyby byla milostná scéna propracovanější, byl by to jedinej světlej moment filmu. Závěr ukazuje nahou-krutou pravdu, že se berou a nemají se vlastně rádi. A začíná jedna velká životní křeč. * za poselství, jinak zklamání. ()

Frajer42

Tuhle komedii jsem se odhodlal uvidět, protože měla být o hokeji a měl v ní hrát Ondra Sokol. O hokeji není vůbec a Ondra Sokol je na scéně z celé stopáže asi 10 minut. Těch 10 minut je zároveň jedinou koukatelnou pasáží. Myslím si, že film je i přes svůj hokejový název určen výhradně ženám (a buznatrixům) a pár nejvýše hodnotících komentářů mě v mé domněnce utvrzuje. Několik žen nadávajících na svůj nuzný život. To zkrátka není nic, co bych dovedl docenit. Humor je založen na situacích, do kterých jsem se nikdy nedostal, takže mě snímek obrovským obloukem míjí a nemá mi absolutně co říct. Mé zklamání umocnila trojice hlavních hrdinek, z nichž jedna mi vadila více než druhá. Příště bych poprosil nalepit velkým a čitelným písmem na film nálepku "women only". Svět by byl poté mnohem příjemnější. Velmi slabá hvězdička. ()

salalala

Ačkoli se Hřebejk snaží, jak může, divadelnost projektu zkrátka nezakryje, a to je v mnoha ohledech velký problém. Dialogy jsou totiž ve většině případu dost banální a nepříliš zajímavé, je pravda, že sem tam se objeví vtipná situace, která má nápad a náboj, jenže většina humoru mi přišla dost nucená a nepřirozená. Ústřední příběh je taktéž dost banální a v zásadě o ničem, a jelikož pointa je vyzrazena hodně brzy, tvůrci už pak musí tzv. vařit z vody a nepřijdou s ničím novým ani překvapivým. Naštěstí Hřebejk svěřil tři klíčové role herečkám, které je hrají už na divadle, takže tady problémy nejsou a všechny tři jsou velmi dobré až výborné. I když je pravda, že zejména Zuzana Stavná místy dost přehrává, pořád je to snesitelné a jejich vzájemná kooperace je naprosto dokonalá a funguje. Paradoxně nejlepší je ale Ondřej Sokol, kterému tato poloha sedí nejlépe a právě on dokáže beze zbytku prodat všechny vtipy jen tím, jak je podává a intepretuje. Stopáž sice není moc dlouhá, přesto je to chvílemi vše natahované a nudné. Zcizující efekty v podobě kratičkých monologů všech tří žen mi navíc připadaly zbytečné a samoúčelné. Zakázané uvolnění je spíš televizní záležitost, která nemá moc co nabídnout a pracuje s ohraným schématem. Vidět to na divadle by bylo asi nejlepší. 60%. ()

• Natáčení začalo 21. července 2013 v Ostravě a v okolí. První klapka padla v bohumínském klubu Bublina, který ztvárnil filmovou hospodu. Točilo se také v Radvanicích a na zámku Šilheřovice. (Missa08)
  • Zakázané uvolnění (anglicky „icing“) je nedovolený způsob hry v ledním hokeji. (sator)
  • Předlohou k filmu je stejnojmenná divadelní hra, která režiséra nadchla. (jenik71)