Příběh mladé dívky a laskavého obra známého jako Obr Dobr, kteří se vydávají na dobrodružnou cestu s cílem zajmout zlé lidožroutské obry, kteří pronikají do světa lidí. (Freeman Ent.)

Videa (23)

Trailer 3

Recenze (316)

Pítrs85

Líbezný oldschoolový filmeček, kterej jde proti proudu dnešním rychlým a zběsilým snímkům, film, kterej díky tomu spoustě lidem nesedne (což je krásně vidět jak na místním hodnocení, tak na počtu lidí, co jej hodnotili- na to, že je to Spielberg, tak ani tisícovka diváků? Hmm...), právě díky tomu, že se v něm hlavně mluví a celý si plyne svým vlastním, pomalým tempem. Což je v dnešní době balzám na nervy, Štefan zase potvrdil, že na poli dětských velkofilmů nemá konkurenci. Mark Rylance aspiruje zas a znova na sympaťáka roku (přestože tu byl jen CGI), Ruby Barnhill, na níž film stojí a padá, výborná, tak jako pěkné efekty a vkusný humor. O hudbě Johna Williamse ani nemluvě. Jen houšť, fajn pocit, dívat se na rodinný film, který z diváka nedělá nemyslícího retarda, naopak si ho nepodbízivě váží- už jen tím, že Steven Spielberg JE člověk, co prostě miluje film. ()

golfoxovox1

Tak první z restů, které tradičně doháním o Vánocích. Tato Spielbergova novinka jednoznačně cílí na dětské publikum, a tak je k tomu třeba přistupovat. V principu se jedná o prostý příběh s předem rozdanými kartami, jasným poselstvím a velmi dobrou animací. Většina vtipných nápadů plyne z pohledu velikosti obra v reálném světě, s tím si autoři opravdu vyhráli. John Williams v hudbě dle prvotního poslechu trochu mixuje Sám Doma s Potterem, minimálně co se orchestrace týče. Pohodička na dlouhé zimní večery :D ()

sidzej

Ťažko sa mi dávajú len 3* zvlášť keď presne tento žáner rodinného fantasy mi u Spielberga sedí najviac. Hneď na začiatok dodám že nie som sklamaný. Obzvlášť prvá polovica filmu kde spoznávame hlavné postavy je celkom pútavá a technicky brilantná. Či už kamera, strih, hudba, obsadenie.....po každej stránke skvelé dielo. Avšak dejová línia s kráľovnou v druhej polovici filmu celý príbeh značne podkopáva a slúži ako nutná výplň stopáže kde sa príbeh nijako nevyvíja a ani neposúva. (máme tu síce niekoľko humorných vsuviek ktoré však pôsobia dosť parodicky a nevhodne) Je to veľká škoda ale tomuto filmu brutálne chýba nejaké akčné finále a tak záver ostáva v tieni veľmi dobrej prvej polovici. 70% Dobrý rodinný film ktorému však chýba pútavejší dej. ()

T2

Rozpočet $140miliónovTržby USA $55,483,770Tržby Celosvetovo $195,217,000Tržby za predaj Blu-ray v USA $8,403,536Tržby za predaj DVD v USA $9,036,082║ Steven Spielberg je zas vo svojom živle, ten asi nikdy nesklame pokiaľ je ústrednou postavou nejaká mladistvá postava, jeho výber bol opäť delikátny, v každom ohľade, zo svojim zabehnutím tímom štábom natočil jednu z najpríjemnejších fantasy posledných rokov, dokáže opäť strhnúť prirodzeným humorom, už samotné krkolomné vyjadrovanie obra pobaví, jeho nápady a dobieranie má svoje miesto, nechýba dávka napätia a bezprostredné kúzlo určitých okamihov, Spielberg potešil zas pekne pomiešal sny, 3D a Slovenský dabing na úrovni /videl v kine 3D verziu: 80%/ ()

Fr

,,JE TO NEUVĚŘITELNÝ PŘÍBĚH, ALE NEMÁM ČAS O NĚM POCHYBOVAT...“ /// Spielberg by měl zůstat u tvorby pro dospěláky. Tahle kniha možná baví generace čtenářů, ale film nemá čím strhnout. Roztažení 208 stránek dětskýho čtení do cca dvou filmovejch hodin nevyvolalo u mě (ani jinde) davový šílenství. Fantasijní svět sázející na obry se brzo vokouká a zápletka je slaboučká. Navíc emoce může vzbudit maximálně u neziskovejch organizací, zabývajících se obřími právy. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Stejnojmennou knihu, kterou v roce 1982 napsal Roald Dahl, neznám. 2.) Chystám se organizovat odchyt obrů. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()

• Natáčanie filmu v kanadskom Vancouveri sa začalo 23. marca 2015 a skončilo 12. júna 2015. (ČSFD)