Film je natočen podle skutečného příběhu těžebního skandálu Bre-X Mineral Corporation na počátku 90. let. (Freeman Ent.)

Videa (15)

Recenze (300)

italka63

Smekám. Smekám před neuvěřitelným herectvím zde oplácaného, proplešlého, připitého a neuvěřitelně prohuleného Matthewa, který snad jinak v záběru nebyl. Příběh, který zní jako dost dobrá fantazie scénáristy, ale není. Jste prospektor a máte to pod kůží. Sníte o zlatě, ve snu ho vidíte, chcete ho tak moc. A dáte tomu úplně všechno...možná I životy. ()

Dzeyna

Bože, takovéhle role jsou prostě ušité přímo pro Matthewa. Zamilovala jsem si jeho komicky bizarní chování ve Vlkovi z Wall Street a tady jen potvrdil a ještě zdokonalil své umění. Celý snímek je natočen hrozně poutavě a člověk se vážně nenudí, ale žere to. I když ho důlní průmysl nebo něco s ním spojeného nikdy nezajímalo. Má to své kouzlo. Jen škoda, že je tam ten klasiký americký a až příliš okoukaný románek. ()

MartinezZ

Neskutečně nudná a fádní variace na Vlka z Wallstreet, která s ním ale nemá nic společného, což je prostě divné. Odpudivý maník má sen a neváhá div prodat manželku a matku do otroctví, jen aby businessoval a hledal zlatou žílu. Najde žílu, seberou mu ji, on si ji vydupe zpět a pak je stejně za vola. Má to asi tak o hodinu přestřelenou stopáž a věrtel nudy k tomu. Matthew se hodně snažil a za to jsou ty **, jinak to nestálo bohužel příliš za pozornost. V podstatě jsme u toho usínali. ()

predators

Není všechno zlato, co se třpytí! Muž mnoha tváří (a jednoho hlasu), Matthew McConaughey nemůže utáhnout všechny filmy sám...a to ani za zlaté prase! Další výlev dle skutečnosti, u kterého se snažil držet pozornost co to šlo, jelikož je dooost roztahaný a vláčný. 40% ()

Morholt

McConaughey se z té role hezounků vyhrabal už dávno a exceluje i tady, ale nemůžu si pomoct, občas mi toho přehrávání přišlo moc. Nicméně pokud byl předobraz jeho role takovým teatrálním slizounem, jak je tady podáván, beru svou kritiku zpět. Příběh sám o sobě je vlastně jen ukázkou toho, jak se dá snadno a jednoduše vyjebat s celou Wall Street, ačkoliv filmaři se to snaží zamotat do něčeho rafinovanějšího. Nicméně má to celkem solidní tempo, děj dává smysl a vedle McConaugheyho je tu řada dalších výborných herců, takže i když je to v zásadě podvodnická ptákovina, kterých se v posledních letech vyrojilo víc než je zdrávo, dá se na to v pohodě koukat. 70% ()

Zajímavosti (9)

• Ve zprávách, které sleduje Kenny Wells (Matthew McConaughey) v televizi, ukazuje moderátor výtisk časopisu Forbes, na jehož titulní straně je hlavní hrdina filmu a titulek „Fool's Gold“. Ve stejnojmenném filmu - Fool's Gold (2008) si zahrál Matthew McConaughey hlavní roli. (Snake.Charmer)
  • Matthew McConaughey, predstaviteľ Kennyho Wellsa, sa v rozhovore pre televíznu stanicu ESPN priznal, že ide doposiaľ o jeho najobľúbenejšiu postavu, akú mohol na filmovom plátne stvárniť. (MikaelSVK)
  • Filmovalo sa na autentických miestach v New Yorku, Nevade a Novom Mexiku. Filmový štáb taktiež pracoval aj v Thajsku a Indonézii. (MikaelSVK)