Jezero vs. Anakonda

• USA Lake Placid vs. Anaconda (více)

Obrovský krokodíl ohrozuje obyvateľov Lake Placid z jednej strany, z druhej obrovská zmutovaná anakonda. Miestny šerif musí nájsť spôsob, ako zničiť tieto dve príšery skôr, ako zabijú celé mesto. (TV Markíza)

Recenze (50)

cocrHeLL

To byl paskvil, až se mi chce brečet. Ale... Bavil jsem se výborně. Všechny efekty jsou tak špatné, že by nebyly vhodné ani do videoklipu Ríši Krajča a to včetně samotných krokoušů, hadic a krokokond. Hrozný, ani takhle propracovaný scénář to nemůže zachránit. Všechno... opravdu všechno je tu tak špatně, že to do sebe tak zapadlo a zabavilo celou hodinu a půl. To je jasnej plnej počet. ()

George Stobbart

Typická SyFy somarinka, ktorá tento krát predstavuje stret piatych častí dvoch polomŕtvych, béčkových „animal terror“ sérií, resp. ich monštier. A podľa očakávania ich z biedy ani nevytrhne, ani nepredstaví žiadne ich dôstojné uzavretie, o čo tu však (samo)zrejme ani nešlo. Ako to však bohužiaľ býva u takýchto filmov zvykom, o niečo viac než krokodílom či hadom (btw. tradične slabo spracovaným) sa to venuje zbytočným ľudským postavám a ich opotrebovanému deju. Dokopy nič moc. ()

hladass

Ne, tady nemá smysl psát sáhodlouhý komentář, jedná se totiž o klasickou blbost ze stáje SyFy, která může být pro fanoušky žánru zajímavá jen a pouze přítomností hororové legendy nejtěžšího kalibru, Robertem Englundem, který je po událostech v Lake Placid 4 vylepšen o pásku přes oko, protézu a háku místo ruky... Prostě frajer, který ale stejně jako v předchozím díle hraje spíše křoví, ale i tak patří k tomu nejlepšímu z celého filmy... Další za zmínku stojí hlavní roztleskávačka, něco tak odporně otravného jsem snad ještě neviděl... A zbytek je už jen vata... Včetně digitální hadice a krokouše a rádoby drsňácké Yancy Butler... Při vzpomínce na parádní první Jezero, zůstává jen nepříjemná pachuť... ()

kaylin

„Lake Placid vs. Anaconda“ nezachrání ani nějaký sem tam celkem povedený vtip, protože tohle je béčko, které se nebere vážně. I tak je to ale zlé a místy tak klišovité, až se z toho budete ošívat. Herci si jedou svůj standard a jsou snesitelní, příběh je však vyčpělý a nemá v sobě nic. Sem tam se ale i nějaký ten trik povede, třeba jako na konci. Nahota nechybí, takže nakonec slabý podprůměr. ()

Lachtaan

Dvě série, které začaly vskutku nadějně a pohřbily se čím dál levnějšími herci i triky, se sešly v nejzbytečnějším crossoveru "hororové" historie. Přitom Anakonda by mohla být značka s obrovským potenciálem, jen kdyby nebyla vytvářena za pochodu v nejlacinějším programu. Zlaté časy Honby za krvavou orchidejí. ()

• Natáčelo se v Bulharsku. (Terva)