V době, kdy úspěšný vedoucí pracovník newyorské reklamní agentury (Will Smith) prožívá hlubokou osobní tragédii a zcela se stahuje do ústraní, jeho kolegové vymyslí drastický plán, jehož cílem je přinutit ho překvapivým a hluboce lidským způsobem se vyrovnat se svým žalem. (Freeman Ent.)

Videa (12)

Trailer 7

Recenze (378)

Figu

Biják obalenej kompletně v medu, pobrnkávajíc brutální tvrdou strunou basy na city sledujícího, kterej je tak vokatej, až to bolí. Jenže ten kluk Smithsů to prostě umí a v těch očích to kouzlo smutku, ztráty a samoty má... Navíc se okolo něj koná docela velkej megakoncert všelijakejch hvězd, který na tý base směle dorbnkávaj dál... Na mě to docela zabralo a to nemusím tyhle procítěný fajnovky. I když i srdce akčního fandy si musí vymezit malou skulinku pro lehkou nálož cukru... 75% ()

Happens

Spektrum skvělých herců, slibující úžasnou podívanou, nakonec předvádí průměrný film, milý film plný rádoby emocí bolesti z těžké ztráty, které já, divák, jsem nevnímal jako racionální, spíš přehnaně melodramatické - ostatně jako celou epiku příběhu protkanou tak ohranými frázemi, že jsem nebyl schopen se nechat dojmout. Na konci příjemná, ale očekávaná, přetočená pointa. Film potěší, nenadchne. ()

Streeper

Po shlédnutí první půlky jsem měla jasno, že tomu dám 3*, ale druhá polovina byla tak emotivní a nečekaný zvrat ve vztahu mezi Willem a Naomi mě tak překvapil, že jsem se rozhodla dát filmu nakonec 4*. První polovina je trochu pomalejší, trochu mě zklamalo to, jak se vlastně k Willovi dostala Smrt, Láska a Čas, z traileru jsem očekávala něco jiného, ale nakonec Smrt v podání skvělé Helen Mirren stejně překvapila. ()

Flego

Podstatou je akceptovať zvolený vývoj deja ( herecké pôsobenie Lásky, Času a Smrti na hlavnú postavu ). Ja som mal problémy s týmto "psychologickým" postupom. Nemožno však tvorcom uprieť určitú atraktivitu a originálnosť. Ozdobou sú však herecké výkony všetkých, na Helen Mirren bola radosť pozerať. Nemôžem sa však zbaviť dojmu, že film zostal kdesi na pol ceste a mohol byť pôsobivejší. ()

Námet by ušiel, len ho ešte lepšie scenáristicky prepracovať a prípadne aj vhodne nakrútiť.Všetci zúčastnení mali zrejme dojem, že robia veľké umenie, lenže vznikol iba vianočný melodramatický slaďák s nevyužitým potenciálom ústredného námetu. Z návštev "smrti, času a lásky" sa dalo vyťažiť omnoho viac, osobne mi ani nie je jasné, prečo to nakoniec fungovalo a videá sú samostatnou kapitolou na rozbor nefunkčnosti realizácie nápadu a absencie elementárnej logiky. Záver posúva film niekde úplne inde a nechápavý výraz by som mal pri ňom asi aj na Štedrý večer po rozbalení darčekov. Ďalší divný film o smrti po Siedmych životov v Smithovej kariére, táto poloha mu proste nesedí. ()

Zajímavosti (9)

• Film měl původně režírovat Alfonso Gomez-Rejon, který se kvůli neshodám se studiem New Line Cinema režírování vzdal. (MessiM)
  • Počas prípravy Willa Smitha (Howard) na rolu, zomrel jeho otec, Willard Carroll Smith, Sr. Herec uviedol, že práca na filme pôsobila terapeuticky, pretože mu pomáhala vyrovnať sa so stratou. (Astonko)
  • Ve scéně, kdy se White (Edward Norton) kouká na televizi, se zeptá své matky, jestli dávají už i CSI: Celeveland, ona mu odpoví, že je to novinka. Ve skutečnosti na obrazovce běží seriál Beze stopy, který se vysílá již od roku 2002. (hendrich6)

Časové pásmo bylo změněno