Když vedoucímu pobočky jeho upjatá sestra ve funkci generální ředitelky společnosti pohrozí, že jeho pobočku zavře, rozhodne se zachránit situaci velkolepým vánočním večírkem, na kterém by ulovil významného klienta, ale večírek se mu poněkud vymkne z rukou... (Freeman Ent.)

Videa (14)

Trailer 4

Recenze (281)

AlfaNumerO

[ČSFD projekce] To si jdete takhle na film a máte to štěstí, že si sednete hned vedle týpka, co chlastá lahváče a k tomu přikusuje snad nějaký droždí (smrad to byl hroznej). Z druhé strany pro změnu sedí krávě dost ne nepodobná osoba, která při neustálém šustění sáčku rve do sebe jeho obsah. A aby toho nebylo málo, kousek za vámi sedí týpek, který se snad směje i tomu jak dýchá. Začátek filmu tak u mě vyvolává nenávistné pocity, kdy trojici chcete počastovat všemi sprostými slovy, které znáte a posléze vypadnout na Spáčilovou? Naštěstí týpek po levici s sebou naštěstí neměl celou basu a borka po pravici potom, co asi za 2 minuty sežrala obsah pytlíku nevytáhla nic dalšího, aby naplnila ještě víc jeden ze svých 4 žaludků a borec za mnou asi přestal dýchat, takže byl najednou i klid a člověk se mohl soustředit na film. No jeho kvalita bohužel moc oslnivá nebyla, kvalita fórků lítala jak sinusoida. Herci stabilní, příběh totálně zrecyklovaný. Dlouho bych do kina zase nešel. 59% ()

Mrkvič

Druhý den po sobě se chystám na lepší film a nakonec musím sáhnout po "horším". Předchozí pařby měly aspoň pár dobrých scén. Vánoční díl má dvě, u kterých jsem se zasmál, a vždy šlo o nějaký krkolomný pád. Jinak nic. Jako celý Jason Bateman. Bez vtipu a nápadu. Ale jsem rád, že jsem viděl Jennifer Aniston praktikovat kraf magu. Vypadala u toho skvěle a věřil bych jí to. A měl bych z ní strach :) ()

-OverLord-

Neznalého diváka může český překlad trochu zmást, ale samozřejmě to nemá s trilogií Hangover nic společného. Vlastně jak se to vezme: bordel po párty je tam stejný, ovšem chybí tomu nápaditost a jistá dávka té správné vyšinutosti. A tak je Pařba o Vánocích pouze další průměrná komedie s několika fajn hláškami, scénami a odkazy, na kterou se dobře kouká, ale už se k ní nevrátíte. Udělat dnes opravdu dobrou komedii je oříšek a do roka jich bohužel vychází jen hodně málo. ()

chelseaman22

Jalová zápletka bez jakékoliv invence. Standardní průběh diváka pobavit nemůže, stejně tak nudná Aninston, která je k pláči. Faktem je, že debilnější závěr nebylo ale vůbec jednoduché vymyslet. Jen si představte, že krachující firma v jedné minutě vymyslí suprdupr připojení k world wide webu a žádný zaměstnanec tedy nemusí být propuštěn. Paráda. 31% ()

Lokutus

Poněkud chabá a značně chatrná slátanina, která působí spíš jako vánoční díl Grown Ups s trochu jiným obsazením, ale kvalitativně v ničem nepřesahuje předchozí díly. Plus za fajn Shapirovo score. Navíc mínus za debila zodpovědnýho za český titulky, co se ani nedokázal rozhodnout, jak se vlastně jmenuje jedna z hlavních postav. ()

Zajímavosti (3)

• Na konci natáčení v Atlantě se nábytek a rekvizity z filmu darovaly Nábytkové bance Metro Atlanta, organizaci, která bezplatně rozdává nábytek lidem, kteří se stěhují do stabilního bydlení a kteří byli dosud bez domova nebo byli oběťmi domácího násilí. (BMW12)