Akce, výstřely z pušek! Hrdina s kytarou „El Mariachi“ je zpátky ve městě! Čeká vás závěrečná část westernové trilogie režiséra Roberta Rodrigueze s Antoniem Banderasem, Johnnym Deppem a Salmou Hayek! (Bontonfilm)

Recenze (471)

Xmilden

Film zachraňují jen hodně ulítlé přestřelky. Rodriguez uměl vždy s bravůrou sobě vlastně odhazovat těla po každém zásahu metry daleko. Kromě tohodle, ale už další eso v rukávu nemá a to přestože má k dispozici libovou porci kvalitních herců. Příběh o jedné takové revoluci po mexicku mě nechává zcela klidným. 55% ()

kingik

El Mariachi je poznamenán rodinnou tragédií. Kdysi mu generál Marquez zabil milovanou ženu i malou dcerku. A pistolník se od té doby uchýlil k životu v ústraní. Když mu ale zkorumpovaný agent CIA Sands nabídne kšeft a najme ho k překažení plánu zákeřného bosse drogového kartelu, který má v úmyslu zabít nejvyšší hlavu státu - mexického prezidenta, samotářský hrdina je donucen svůj úkryt opustit a vydat se vstříc novému dobrodružství, ve kterém o mrtvoly nebude nouze. Na place se to bude hemžit samými zvučnými hereckými jmény. Jenže je to tak trochu přelidněné postavami, lehce překombinované, tím pádem málo napínavé a ve výsledku poměrně nevýrazné. Herci mohli zahrát lépe. Rodriguez režíroval zdatně. 60% ()

Natascha

Zmatečné a nezajímavé. To, co v Desperadu fungovalo a bylo cool, tady vypadá trapně a hrozně chtěně. Vyprávění příběhů postupným odkrýváním nepůsobí tak, jak by mělo. Každé "překvapující" odhalení člověk očekává dopředu, protože většinou nezná, pro koho kdo vlastně pracuje nebo jakou má motivaci a proto jen odpočítáváv minuty, než se to dozví. Většina postav je tam jen proto, aby si pro Rodrigueze mohla zahrát nějaká hvězda. I ten Antonio Banderas už není takový borec jako předtím. Výjimkou je Johnnny Depp, který je víc než fajn. ()

nash.

Namachrované přeplácané prázdno, které ani Johnny Depp jako svérázný agent nenaplnil. Spousta velkých gest, rádoby bizarních postav a klišé, to vše utopeno v nezáživné chaotické kaši, která se hrne jako z pověstného hrnečku, nevyvolává však paniku, ale spíš lhostejnost. Selma Hayek se tu navíc jen mihne, i když v jediné slušné scéně, kterou je útěk v řetězech. ()

Flipnic

Tohle je perfektní příklad dokonalé souhry mnoha skvělých a charismatických herců, kteří hrají buď dobře, nebo velmi dobře (Depp). Mnoha šílených postav. Výborného scénaře, kde vše souvisí se vším a přitom to dává dohromady jeden velký chaos. A hlavně akce ... Banderas v střílečkových akcích naprosto exceluje, jeho dva parťáci také a triky, dialogy, záběry kamery a totálně ujeté a absurdní situace si říkají o plné hodnocení. Tento film jsem úplně jako by prokoukl až po několika letech po prvním shlédnutí. Je to filmová machrovinka a snad nejlepší Rodriguezův film, podle mě nedoceněný. Opravdová akční paráda. ()

Zajímavosti (21)

• Meno "El Cucuy" je slangovým názvom pre Chupacabru, modernú latinskoamerickú mýtickú bytosť, ktorá údajne po nociach vysáva krv kôz a oviec cez ich krk. (MikaelSVK)