Mušketýr

• Česko Ve službách krále (více)

Když mu bylo 14 let, jeho rodiče zabila královská Garda v čele s krutým Febrem. Teď je připraven pomstít smrt svých rodičů, bránit čest francouzské královny a třeba dát i život pro svou krásnou Francescu. (oficiální text distributora)

Recenze (89)

pakobylka

Obávám se, že Alexandr Dumas by hrdiny svého nejslavnějšího románu nepoznal. "Mušketýr" beze studu a bez špetky úcty odhazuje v dál předlohu sepsanou svým duchovním otcem a s nadšením a s horkokrevností bezstarostného mládí se vrhá do svého životního dobrodružství - bez rozmyslu, po hlavě ... a na vlastní pěst. Nezatěžuje se logikou, chybí mu disciplína i moudrost a zkušenost stáří, tudíž za ním zůstává menší chaos - ale nelze mu upřít veselou povahu, upřímnost a charakter. Podprůměrně zrežírovaný, ale nadprůměrně zábavný mišmaš je osvěžený krkolomnými akčními scénami, ze kterých je jasně patrná asijská choreografie - a pokud nad ním budete příliš přemýšlet, ničeho pozitivního se nedoberete. Tak ho nechte, ať vás baví po svém - a třeba zjistíte, že je pro vás docela dobrou volbou ... 2,5* - a za sladkého Justina Chamberse v roli D'Artagnana nekriticky zaokrouhluju na 3* ()

Han22

Jako fanda historických filmů jsem zhnusen. Ultralacině působící adaptace třech mušketýrů s pitomým příběhem, milionem historických kravin (puška s hákem a lanem??) a ještě pitomějším zpracováním. Herci nemají co hrát, hlavní hrdina se o to ani nepokouší, souboje jsou ve stylu Hongkongu, ovšem zabitý mizernou kamerou i střihem a přes hodinu a půl délky se to neskutečně vleče. Nejhorší je, že Hyamse jsem měl vždycky rád, ale tímhle si slušně nakročil k odpadu (ke kterému se snadno dostal ještě příšernějšími Lovci dinosaurů) ()

Mrkvič odpad!

Chtěl jsme jen odkliknout "odpat" a nechat to být, ale kdyby moje hodnocení mělo odradit jediného člověka, tak budu rád. Kritizuje se tu předělávání Xkrát viděného atd. To je mi osobně jedno a některé předělávka mušketýrů mám rád. Tohle je ale naprostá pitomost! Efektní souboje? Já asi koukal na něco uplně jinýho, tady byl děsnej střih a ještě horší kamera a všechno se to asi snařžilo zamaskovat příšernou choreografii, teda pokud tam nějaká vůbec byla. Kecám. Byla tam choreografie, ale tančení na sudech, Dartagnan, co dělá provaz, zapichování kordu do stropu a houpání se na něm. Hrozně pitomé rozhovory a postavy. Rozhodně NEKOUKAT!!! Radši si dát Mušketýra v tekuté podobě. ()

PALINO

Filmy o mušketieroch sú výbornou príležitosťou na vznik výpravného, dobrodružného a zábavného filmu, ale tvorcovia MUŠKETIERA si to bohužiaľ neuvedomili a tak vznikol najslabší film o mušketieroch, aký som mal možnosť vidieť. Režisér Hyams sa síce ako tak snaží, ale nedokáže diváka moc zaujať a navyše mu polená pod nohy hádže scenárista. Zmeny oproti Dumasovej klasike by som mu ešte odpustil, ale trápne, niekedy až nechcene smiešne momenty už nie. Justinovi Chambersovi v úlohe D´Artagnana nemožno uprieť snahu a vôľu presadiť sa, ale Atos, Portos a Aramis sú asi tak výrazní ako ihla v kope sena. Jedinými pozitívami sú hlavný hudobný motív Davida Arnolda a choreografia bojových scén, ale na zotretie slabého dojmu z filmu to určite nestačí. ()

T2 odpad!

Rozpočet $40miliónovTržby USA $27,073,640Tržby Celosvetovo $34,585,771 ║ Celé to je maximálne odpackané, hľadať na tomto filme niečo čo by tu bolo zvládnuté sa proste nedá, lebo rad radom tu je všetko zlé, od kamery, cez strih, casting, súboje, ... vyznie to ako lacná televízna fraška a nie ako dobrodružný kinofilm. /5%/ ()

Zajímavosti (11)

• Hlavný záporák Febre (Tim Roth) má veľkú podobnosť s Rochefortom v adaptácii Troch mušketierov z roku 1993. V knihe má totiž len jazvu, tu má však pásku cez oko. (Arsenal83)