Nikdy ji nespusť z očí. Nikdy nic nepodceňuj. Nikdy se nezamiluj... Ona je superhvězda. On je profesionál. Nedobrovolně se stává jejím osobním strážcem. Noří se do okouzlujícího světa kolem ní, připraven čelit hrozbě, nikoliv však lásce... (Warner Bros. CZ)

Recenze (479)

Tsuki

Další klasický film, který jsem ve své opožděnosti viděla pořádně až teď. Příběhově vlastně nic až tak mimořádného, ale ústřední dvojice to drží hodně nad vodou (výborná chemie!) a atmosféru samozřejmě hezky dotváří písničky Whitney Houston. Jen ten konec mi přišel takový náhlý a nepropracovaný. Nebylo mi z toho jasné, proč ti dva vlastně nemůžou být spolu. Divák to sice nějak pochopí (patří oba do jiného světa, bla bla bla...), ale když Rachel (Whitney) na konci odlétá letadlem pryč a není vlastně jasné kam a proč, tak to působí trochu jako klišé - taková sladkobolná napodobenina Casablancy. I přes nedotažený konec ale dobrý, mírně nadprůměrný film. Za mě na pomezí 3 a 4 hvězd. ~(3,5)~ ()

Agatha

Zajímavý příběh, následně dobře zpracovaný a dobře zahraný. Kevin Costner a Whiney Houston (nevim jestli znáte její českou přezdívku?: Věra Hustá :-) tvoří podivnou dvojici, která se k sobě zdánlivě vůbec nehodí, ale nakonec jim nepřejete nic jiného než aby byli spolu. Mě se film zalíbil především díky výborné hudbě a tajemnému napětí. Zavěrečné odhalení společenského vyvrhela bylo sice nanejvíc očekávatelné, ale před x lety mě to (nebudu zapírat) docela překvapilo. Konečná scéna působí velmi silně a dojemně. Možná až moc. Ale pro jednou se to dá překonat :-)... ()

Tommassi3

"Jestli mě znovu zklameš, přísahám, že tě zabiju sám !!" ;) Limonáda ?? Jistě !! Jediný skutečně kvalitní film Micka Jacksona ?? Téměř jistě !! Nicméně Alan Silvestri na vrcholu sil a jedinečná Whitney Houston, tedy samozřejmě co se jejího zpěvu týká, táhnou Osobního strážce do těch nejvyšších pater.. Moje osobní guilty pleasure a jednoznačná srdcovka, v níž ten mix romantiky, cynismu a potemnělého thrilleru funguje na výbornou, zvlášť když to celé drží pohromadě mlčenlivý samuraj skvělý Kevin Costner.. ()

Shit

Kevin Costner se na roli profesionálního bodyguarda hodí celekm slušně, je drsnej a přitom z něho nečiší neporazitelnost, tim pádem mi ta postava přiša mnohem realističtější, než když by tam byl někdo, kdo by každýho rozsekal.K sobě měl jako hereckou partnerku Whitney Houston a ta ač neni žádná herečka, tak to v rámci možností zahrála slušně a nepůsobila nepřirozeně a to to byl teprve její první film. Co se týká děje, tak samozřejmě jiná zápletka než kterou film oplývá asi moc nejde na tohle téma vymyslet, ale i tak se dal aspoň ten konec natočit trochu líp, přece jenom něco podobnýho jsem už během filmu tušil. ()

baribal

Bodyguard je jednim z tech filmů, které se mi velmi dlouho vyhýbaly a k jejichž shlédnutí mě přivedla šťastná náhoda:-). Costner a Houston v období své životní slávy hraji ve filmu ušitém na míru pěvecké hvězdičce, která hrála neskutečně otravnou postavu Rachel. Costner je nepřekvapivě sympaťák jako vždy. Co mě naopak překvapilo maximálně, je ten minimalismus. Nic přehnaně hollywoodsky romantického nebo zahlceného postavami. Ústřední dvojce naprosto stačí a především ve druhé polovině je sama radost se na ně dívat. Krimi vložka jen z povinnosti trochu slabší, ale o ní tu absolutně nejde. Jeden z nejromantičtějších filmů, jaký jsem kdy viděl, není perfektní, ale tak se mi právě líbí. ()

Zajímavosti (31)

• Původně měla být ústřední skladbou píseň "What Becomes of the Brokenhearted". Poté, co se však objevila ve filmu Smažená zelená rajčata (1991), byla zakoupena práva na "I Will Always Love You" a skladba přearanžována do stylu rhythm and blues. (Jirka_Šč)
  • Sya Spectora, manažéra Rachel Marronovej (Whitney Houston) hrá Gary Kemp, hlavný gitarista britskej skupiny Spandau Ballet, známej hitmi ako "True" alebo "Gold". (AAsniper)