Epizody(8)

Jejich životy jsou v sázce. Profesorův plán vychází najevo a tým se musí zbavit nepřátel, jak uvnitř Španělské národní banky, tak za jejími zdmi. (Netflix)

Recenze (111)

bearmeedek

Závěr každé série říká, že horší už to být nemůže. A ejhle, jde, protože s dobrým nápadem jde všechno - tady totiž všechno přešlo do sci-fi. Pokud to tedy nebylo točeno za zdmi blázince. V tomto geniálním projektu nelze vyjmenovat všechno, ale ve třetí sérii jsem zapomněl zmínit dvě úžasné věci. Přenosná huť na tavení zlata. A potom medicína na nejvyšší úrovni. Loupežníci si nezapomněli vzít s sebou kompletní vybavení chirurgického operačního sálu a napěchovali se předem znalostmi, aby se mohli navzájem operovat, a to i v těch nejtěžších případech. Jejich debilní mozky chrlí jeden klenot za druhým, Profesorovi bych ukopnul hlavu jen ho uvidím a svět dále tleská, což potvrzuje, že blbci jsou všude. ()

Opět absolutní vrchol filmařské, režisérské i scénaristické tvorby. Ve 4 řadě sice ubylo na vyjednávání a vychytávkách, za to přibyly emoce i více akce ( Gandia byl super "záporák") a zamrzí padnutí jedné postavy, při které jsme zajisté všichni uronili nejednu slzu. Nervák jak sviňě sjetý za jeden den, kdy srdce skákalo k infarktovému stavu. Number uno napříč celého filmového i seriálového spektra. Kdo neviděl, jakoby nežil. 100% ()

TheEvilTwin

U Money Heist platí, že každá další série nastavuje laťku výš a výš a jako celek je to jeden z nejlepších, ne-li nejlepší seriál vůbec (a to zcela objektivně dle hodnocení imdb a diváckých ohlasů). Ve čtvrté sérii se sice ubere prostor vyšetřovatelům a policii, ale zato se sakra přidá na akci a zejména pak na emocích a vztazích mezi postavami, které se zde vykreslí jako nikdy předtím, a má to neskutečně silnou moc hýbat s empatii diváka. Až na pár scén (nereálná přestřelka) je to naprosto bezchybné a inteligence Profesora (možná spíš scénáristů) je i v této sérii šílená a já jsem jen čuměl s otevřenou pusou a čekal, co přijde dál. Nejhorší mínus je snad jen to, že budeme rok trpět a čekat na další sérii....10/10 ()

BROKEN_

Uvědomil jsem si, že jsem ještě tomuhle seriálu nepochválil režii, kameru a celkově technickou stránku. Ta je opravdu vynikající. Ale.....ALE, ta logika a některé otřesné chování postav mě štve. Sice se jedná o doteď nejslabší sérii, ale pořád to má kvalitu, která je lepší než většina jiných seriálu co běží. 7,5/10 ()

ANTYCHRYST

Seriál mě baví..ale to co předvádí ze scénářem v téhle sérii..to si dělají prdel ne?? Absolutně nelogické chování..jsoubtam jak banda neschopnejch trotlu tvl..Arturito kokot..nechají zabít Nairoby..neskutečný...chvílemi to je jak telenovela...samozřejmě nesmí chybět moderní homovlozka..k tomu se ani nevyjadruji ()

• V čase 14:40 mluví Tokio (Úrsula Corberó) do vysílačky Baofeng bez antény, což nemůže v žádném případě fungovat. (Pitlys1999)
  • Ve 35. minutě na Berlínově svatbě zpívá Berlín skladbu „Ti amo“ od italského zpěváka Umberta Tozziho  z alba „È nell'aria...ti amo“ z roku 1977. (Trajektt)