Epizody(10)

Ve Španělské národní bance už banda strávila víc než 100 hodin a Profesor je v ohrožení. A aby toho nebylo málo, blíží se nový nepřítel – armáda. (Netflix)

Recenze (77)

LasT_Olt

Prví dvě sérky mě hrozně bavily, třetí a čtvrtá byly ještě okey, ale první půlka téhle finální, byla naprosté utrpení a její druhá půlka byla lepší jen kvůli tomu, že zdechla Tokio a nemusel jsem se dívat na ten její namyšlený, povýšený ksicht (navíc když umře, tak ji tam všichni oplakávají jakoby umřela mamka od rodiny a ne kráva, která jim tam přidělává potíže v délce všech pěti sérií.) Celá ta druhá loupež je hrozně překombinovaná, furt tam jsou další a další odbočky a při každém dalším díle, se už soudný člověk jen začne pousmívat nad tím co všechno těm blbečkům prochází. Na druhou stranu, pokud to lidi baví tak nic proti tomu, jen já už asi stárnu a stává se ze mě zatrpklý debil, který u sledování nechává zaplý mozek:D ()

B.Wilde

První půlka série pro mě byla nejslabší část seriálu, hlavně proto, že většina scén byla jen "ratatatatata" a pár dalších věcí, co mi lezlo trochu na nervy... už jsem si říkala, že to si teda nedali moc záležet na tom velkém finále a půjde to do kytek. Ovšem! Druhá půlka série a hlavně poslední dva díly napravily reparaci celé pětce a i když to byla taková pohádka, závěr se mi dost líbil. Jo, ráda se někdy na LCDP podívám znovu. ()

domeček konečně doklopýtal ke svému konci a i když druhá polovina páté řady nebyla tak žalostně špatná jako ta první (a celé dvě řady předtím) a samotné finále nakonec dopadlo poměrně solidně,pořád se nic nemění na tom,že Netflix absolutně dokurvil co šlo a zabil tak první dvě vynikající série a bude tak lepší se pokusit na ty další tři rychle zapomenout.Samotná pátá řada logicky jde cestou kterou jí vyšlapaly řady předtím a tak tu máme zase tunu akce.hodiny střílení,tisíce zvratů a nefunkční hru na emoce - to vše za zvuku dunivého soundtracku.Druhá polovina se sice lehce uklidní,ale zase ne tolik abych si řekl,že to je ten starý dobrý Papírový dům.Není a už - naštěstí a i bohužel - nebude...60% ()

Narcis

V této série (hlavně v 2.polovině) jsem dostal všechny odpovědi na moje otázky a taky vše, po čem jsem toužil a kvůli čemu jsem si seriál téměř okamžitě oblíbil - skvělou akci, zajímavé dialogy skvělých postav, zvraty, perfektní scény jak v interiérech tak exteriérech. Profesor byl od začátku mojí nejoblíbenější postavou - miluji seriálové hrdiny, kteří skvělě, analyticky přemýšlejí a vyhrabou se i z těch největších neřešitelných situací (Profesora stavím hned vedle Jacka Bauera, Waltera Whitea. Michaela Scofielda...). Tady mi jich nadělil fakt dost. Seriál mi rozhodně bude chybět, ale rozhodně se k němu v budoucnu vrátím a budu s napětím čekat, co mi tvůrci na Netflixu nadělí. Takže skončilo mé 2,5 roku dlouhé trápení, kdy jsem netrpělivě čekal na další epizody a sledoval jsem odpočty do dalších epizod. ()

Arsenal83

Zo špičkového seriálu sa po dvoch sériách stala pomaly telenovela a v poslednej sérii sa už riešilo skôr, kto je aký homofób a kto akceptuje transgenderové výplachy. Proste netflixovský odpad. Samozrejmosťou sú aj bezbrehé strieľačky, kde je vypálených snáď 10 000 nábojov a ani jeden nikdy nikoho netrafí. Konečne je koniec, lebo El Profesor už mnohokrát nastavil takú kulehu, že oklamal aj sám seba. ()

• Nákladní automobily, kterými je odváženo zlato, jsou typ Mercedes Atego. Ty ale mají nosnost max 9,5 tuny. Na přepravu 90 tun by jich potřebovali deset a ne jen dva. Také když se převáží celý baráček a v něm má být všechno zlato, tak by to nešlo, jelikož žádné běžné nákladní auto nemá nosnost 90 tun. (xisp)
  • Ve 37. minutě slyšíme v pozadí skladbu „Kingston Town“ od britské hudební skupiny UB40 z jejich alba „Labour of Love II“, které vyšlo v roce 1989. (Trajektt)
  • Matías (Ahikar Azcona) si vymyslí jméno Pamplona, ve kterém se ve skutečnosti narodila představitelka Alicie Sierray, Najwa Nimri. (KajusaK)