Mandalorian a Dítě cestují na místo, kde stával prastarý chrám. (Disney+)

Recenze (73)

Dolby.130

To bola jazda. Zatiaľ najlepšia epizóda celej série. Boba Fett sa ukázal v plnej paráde. Dostal veľa priestoru a nesklamal. Využil plný potenciál. Celý diel bol veľmi napínavý. Čím viac sa to blížilo ku koncu tým viac som bol v napätí. Pekne sa nám to blíži do finále. A už sa veľmi neviem dočkať ďalšej časti a samotného vyvrcholenia série. ()

in_deed odpad!

Doposud jsem to toleroval, ale tenhle díl s tím zašel do úplného extrému. Stormtroopers jsou absolutně bezmozkovití NPCs, kteří střílejí buď několik metrů vedle anebo nestřílejí raději vůbec. Hlavní hrdinové jsou nezranitelní a porážejí celé pluky nepřátel najednou. Mám čím dál větší dojem, že ten seriál je spíše jakousi karikaturou. A to včetně hereckých výkonů. ()

matous20063

Kratší epizoda, která nám udá děj na další dvě poslední epizody. V prvním okamžiku kdy vidíme na obloze Slave I, je skvělá a po epizodách s Ní Katan a Ahokou je Boba další postava ze které máte radost. Ano je to trošku Fanservis ale fanoušky Star Wars to nadchne. Jediná scéna která se mi nelíbila bylo scéna se Stormtroopery, scéna mi osobně připadala levně natočená, a neschopnost Stormtrooperů trefit něco na co mají přesilu 100 ku 3 mi přijde ubohé. Ale stejně to je fakt dobrá epizoda která nám udá děj na poslední dvě epizody. 75% ()

cyphercz

Díl bez jediného hluchého místa, pokud jsem si u předchozích epizod stěžoval, že nedochází k posunu děje, tak tady se konečně pohnulo opravdu snad všechno, seriál nabírá na obrátkách a nezbývá než doufat, že si tohle tempo udrží až do konce, ne-li ho i překoná. Jediný trochu negativní trend jsou ti naprosto neschopní Stormtroopeři, kteří ani v nějakých 30+ lidech, s minomety a těžkými zbraněmi, nedokáží zlikvidovat 3 bounty huntery/zabijáky:) RIP Razor Crest -_- ()

Spielbergo

Tak se mi splnil zase jeden dlouholetý sen. Prostý muž, razící si cestu galaxií, dokazuje, že je i na stará kolena stále ještě klasa. Lovec odměn je sice komplikovaná profese, ale zjevně ne pro toho nejlepšího, který se tím živil ještě dřív, než si Din Djarin poprvé hrál v kotelně mandalorianského sirotčince na horníka. ()

Zajímavosti (10)

• Boba Fett (Temuera Morrison) v tomto díle o sobě prohlásí: „I'm a simple man making his way through the galaxy,“ což je téměř stejná odpověď, kterou řekne jeho „otec“ Jango Fett (Temuera Morrison) Obi-Wanovi (Ewan McGregor) ve Star Wars Epizodě II (2002), konkrétně: „I'm just a simple man trying to make my way in the universe.“ Oboje je to reakce na zjišťování hlavních kladných postav, co jsou zač. (Sidarius)
  • Zbraň na blízko, kterou tak obratně ovládá Boba Fett (Temuera Morrison), se jmenuje gaderffii (hůl gaffi) a je to tradiční zbraň Tuskenů, která se poprvé objevila již ve Star Wars Epizodě IV (1977) a má předlohu v reálné zbrani našeho světa totokia, kterou používali domorodci na ostrově Fidži). Zajímavé je, že zbraní velmi podobného typu byl Boba Fett (Jeremy Bulloch) nešťastnou shodnou náhod poražen ve Star Wars Epizodě VI (1983), takže dává smysl, že se rozhodl získat mistrovství s podobným typem zbraně a gaderffii byla jasná volba, protože ji získat na poušti plné Tuskenů rozhodně nebyl pro Boba Fetta žádný problém. (Sidarius)
  • Keď sa Din Djarin (Pedro Pascal) pýta Boba Fettu (Temuera Morrison), či je Mandalorian, ten mu odpovie: „I'm a simple man making his way through the galaxy.“ Tieto slová sú veľmi podobné tým, ktoré povedal jeho „otec“, Jango Fett (tiež Temuera Morrison) v Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002). Obi-Wanovi na jeho otázku, či je na svoje klony hrdý, odpovedá: „I'm just a simple man trying to make my way in the universe.“ (ČSFD)