Když přemýšlí nad zápletkou svého dalšího duchařského románu, zavolá skeptickému Stevenovi jeho sestra, a to spustí celou řadu osudových událostí. (Netflix)

Recenze (33)

Sayko

Tak tohle je historický první seriál, u kterého jsem byl "posranej" od začátku do konce. Úžasná, gradující atmosféra, režisér musel být s lekačkama dost trpělivěj, jelikož tam bylo na začátku dost nevyužitejch momentů. Ale právě ty momenty ve mně probudili hrůzu a doufám, že to tak bude i v dílech dalších. ()

LachtanShows

Pilot Haunting of Hill House jsem už zkusmo viděl kdysi krátce po premiéře ještě hanebně mimo Netflix a hned jsem nějak od sledování upustil. Teď ale potřebuju někde ukojit svou mlsnou po kvalitnějších hororech a zdejší čísla i recenze signalizují povedenou strašidelnou jízdu napříč všema deseti hodinami, takže nezbývá než zkusit znovu a nezanevřít po úvodní části. ()

MM_Ramone

V roku 2018 natočil pod záštitou americkej spoločnosti Netflix režisér Mike Flanagan televízny dramaticko-horrorový seriál "The Haunting of Hill House". Prvá séria obsahuje desať zhruba hodinových na seba naväzujúcich dielov. Úvodná, v poradí prvá epizóda nesie názov "Steven Sees a Ghost" (Ako Steven videl ducha). Divák sa v nej zbežne zoznamuje s rodinou Crainovcov, ktorý bývali v honostnom, starobylom sídle s desivou aurou. Jednej noci ho museli náhle a v strachu opustiť. Zdá sa však, že táto trauma ich máta aj o mnoho rokov neskôr. Deti už dospeli, rodičia zostarli, ale tajomstvo domu na kopci ich stále prenasleduje. **** ()

kery-

Pěkná atmosférická duchařinka v hlavní roli s krásným domem a větším množstvím hlavních postav, které tu pro nepřehlednost "kdo je kdo" máme hned ve 2 časových rovinách. Jeden díl ale bohatě stačí na rozkoukání a pochopení. Zatím to vypadá dost dobře a v rámci ne úplně neotřepaného tématu "strašidelného domu" i docela originálně. ()

Anderton

Pilotný diel nového spracovania známeho príbehu nám dáva poznať, že sa bude skôr vychádzať zo sugestívnej atmosféry prvého spracovania zo šesťdesiatych rokov. Nejde síce o čiernobiele dielo, ale vďaka farebnému filtru ten dojem môžete pokojne získať. Spoznávame celý rad postáv a zdá sa, že sa tu bude hrať výrazne na psychologickú strunu a postavy nebudú jednorozmerné. Čaká nás aj zopár strašidelných scén, pričom však iba pri jednej sa tvorcovia "uchýlili" k prvoplánovej ľakačke (rýchly strih a výrazný zvukový efekt). ()