Policajný dôstojník z Philadelphie bojuje s celoživotnou posadnutosťou, aby vystopoval tajomného sériového vraha, ktorého zločiny vzdorujú vysvetleniu. (dixx)

Recenze (189)

m.a.t.o.

„Nie si jediná, kto sa snaží zmeniť minulosť.“ Celkom solídne sci-fi o cestovaní v čase, o ktorom vlastne do polovice ani netušíte, že je to sci-fi o cestovaní v čase. Záver je pomerne šokujúci. Píšem pomerne, pretože pre tých, čo videli Predestination, to šokujúce asi nebude. Ale aj tak, neľutujem, že som si In the Shadow of the Moon pozrel. Ak by záverečná tretina bola trochu vyšperkovanejšia, nie len „odbitá“ slovným opisom toho, prečo hlavná (ne)záporáčka koná tak ako koná, určite by som nemal problém prihodiť aj štvrtý vpich, ehm, teda hviezdičku. 65 % ()

Figu

Budu opakovat několik zdejších týpků... Začátek plnej potenciálu, akce, napětí a strachu z neznáma. Jakmile se začlo poskakovat o devítiletí, šel film ke dnu. Čím víc devítek, tím větší hovno. Nejhorší je, že se na to hovno neustále nabalovaly další, takže se netřeba divit, že na závěr nám tvůrci měsíčního světla předhodili maxi hovno! V tomhle případě, kdyby se chtělo míň jak moc, udělalo by se daleko líp! Bohužel 45% ()

Davies182

Mohla z toho bejt takhle výborná temná mysteriózní kriminálka, a stalo se z toho stokrát viděné sci-fi o hrátkách s časem, to vše pochopitelně zahaleno do patřičně osudového hávu. Ohlasy nelhaly, tenhle film můžete (musíte) po hodině vypnout, domyslet si vlastní konec (určitě se vám to podaří líp než scénáristům), a pogratulovat si k tomu, jak jste se bavili. ()

SpaceOdyseus

Takovyhle film musi byt chytry, nebo se tak alespon tvarit. A me se zda, ze Mickle na toto postupne rezignoval. Zacina to moc dobre, jako klasicka, dobova kriminalka s ponekud netradicnim pripadem. Postupne se to samozrejme zmota asi hratkami s casem? Ok, to mam rad. Je skoda, ze v periodicke strukture filmu dojde nekolikrat k falesnym vyvrcholeni, po kterych nasleduje citelne zvolneni. Diky tomu film nema moc konzistentni tempo. Silnejsi rezijni tah na branku tu citelne chybi. No a ke konci jsem uz ztracel pozornost. Kazda dalsi vysvetlovacka byla min zajimava nez cokoli, co napadlo me. ()

Corpsegrinder

Překvapivě velmi zajímavá sci-fi detektivka která mi atmosférou trochu připomínala Predestination. Na to že se v podstatě jedná o pseudo indie Netflix produkci to má hodně zajímavej, téměř neo-noir vzhled, hodně dělá obzvlášt kamera která je vážně super. Někdo si taky dal očividně práci s hudební stránkou filmu, at už jde o oficiální synťákovej soundtrack nebo těch několik slušně vybranejch licencovanejch pecek co se tu objeví. Je to další z těch menších filmů o kterejch se moc mluvit nebude a je to škoda neboť právě takový filmy dělaj každej rok zajímavější. ()

• Hlavná výroba filmu v kanadskom Ontáriu sa začala 2. júla 2018 a skončila 27. augusta. (Game90)
  • Na začiatku, v roku 1988, počúvajú Locke (Boyd Holbrook) a Maddox (Bokeem Woodbine) v rádiu komentár basketbalového zápasu. Hlásateľ hovorí, že Philadelphia prehrala s Atlantou 103:101. Zápas medzí týmito tímami s rovnakým výsledkom sa konal 14. apríla 1988. (m.a.t.o.)
  • Lockova (Boyd Holbrook) manželka nosí v úvodných scénach tričko s nápisom Pottstown. Režisér Jim Mickle sa narodil v meste Pottstowne v Pensylvánii. (m.a.t.o.)