Epizody(9)

Tajuplné světy, podivná stvoření a ujeté příběhy. Třetí pokračování animované antologie od Tima MilleraDavida Finchera, která už posbírala pěkných pár cen Emmy. (Netflix)

Recenze (74)

Soweek

Třetí sérii táhnou hlavně 2 epizody - "Sea shanty" Děsivá výprava by Fincher a technologicky dokonalý Jibaro, který je jakousi převyprávěnou baladou o siréně. Zbytek je vcelku recyklace starých témat, které jsme už aspoň jednou viděli a nemají čím překvapit. To ale neznamená, že se nejedná o kvalitní jednohubky ( asi až na 3 roboty a Tým zabijáků, tyto epizody tahají průměr skóre bohužel dolů ). ()

dr.horrible

Jibaro je šialene dokonalá vec a Mielgo génius, ktorý ešte dokáže veľké veci. Tiež sa mi dosť páčila epizóda 3; ako celok je ale tretia séria L,D&R skrátka slabo vypointovaná, oproti predošlým dvom. A to vrátane najlepšie hodnoteného Fincher/Miller masakru. Prvá časť je len hlúpy vtip, iné dve časti sú o niečo kvalitnejším vtipmi, a zvyšná tretina seriálu prehliadka pekne spracovanej akcie. ()

Lachtaan

Láskyplná, smrtící a hlavně robotí antologie dospěla i u mě ke svému prozatímnímu konci a zase můžu konstatovat to samé co u předešlých dvou řad - skákalo se od výborného k uspávajícímu. To nic nemění na tom, že tomuhle velmi odvážlivému projektu nesmírně fandím a už teď stojím ve frontě na avizovaný čtvrtý svazek. Nejlepší epizody: Děsivá výprava, Noc mini mrtvých a V klenutých sálech pohřbený. [viděno na Netflixu] ()

další várka lásky, smrti a robotů sice přináší méně epizod na plnou palbu, ale jinak je z hlediska vyrovnanosti jejich kvality zatím nejlepší. Jediná, která mi vyloženě nesedla byla pátá část se zabijáckým robomedvědem, která nebyla úplně zlá, ovšem v kontrastu se zbytkem byla dost obyčejná. Zbytek nabízí jak už bývá dobrým zvykem různorodou škálu počínaje satirickou parodíí Noc mini mrtvých a konče strhujícími atmosferickými počiny jako Fincherova Děsivá výprava, popřípadě finální Jibaro, které si bere inspiraci z legend, ale je u toho schopno parafrázovat dobývání jižní Ameriky.Celkem škoda, že těch epizod je nakonec opět tak málo...80% ()

Sawy

Poslední tři díly jsou splněným snem každého fandy krátkých, stručných a výstižných sci-fi / fantasy povídek. Buranská miniatura o deratizaci, lovecraftovská military řež a středověká mytologická romance stojící na kontrastu expresivního obrazu a specifické práce se zvukovou stopou činí závěr třetího svatku zatím nejsilnější pasáží celého od začátku fascinujícího seriálu. I tady jsou slabší kousky (Tep toho stvoření je totálně nedotažený a Tým zabijáků je vyložená komická výplň), ale která povídková knížka nemá slabší kousky? A potom je tady Fincherova Děsivá výprava. Doufám, že nás ještě čeká hodně svazků, je radost sledovat hravost a nápaditost, kterou na krátké ploše, za pomoci animace a tří definujících slov v názvu dokážou tvůrci vykazovat. ()