Ve filmu Zlatokopky vede Ramona (Jennifer Lopez) tým protřelých striptérek, které se rozhodnou svým klientům z Wall Street ukázat, zač je toho loket. (Vertical Entertainment)

Videa (9)

Recenze (127)

kingik

Šarm zralé padesátnice JLo ovládá celý film. A co se týče úrovně svůdnosti, je na co koukat. Ve striptýzovém baru se režisérka Lorene Scafaria zdržovala moc ráda, kochala se pohledem na dobře stavěnou dámskou osádku, to jí vydrží nějakých 40 minut. Pak už je třeba tvořit ony dramatické linie, kdy si vysloužilé striptérky berou na paškál bohatou klientelu z Wall Street, zdrogují ji a luxují jí kreditky. To se dost opakovalo, bez většího vzruchu. No tak tuhle fázi jsem zrovna neshledal nejzajímavěji podanou, občas to padalo do nudy. Přítomnost Jennifer Lopez dala filmu zajímavý rozměr. Zahrála svoji mrchu přesvědčivě a předčila většinu svých hereckých kolegyň, slabý herecký výkon předvedla hlavně Constance Wu v hlavní roli. Absolutně si nezískala divácké sympatie. Film určitě nemusel být tak dlouhý, takových dvacet minut bych z něj klidně ubral. Pracovalo se s reálným předobrazem striptérky, která konala v obdobném duchu, a vycházelo se i z publikovaných článků, což je na vyznění filmu celkem znát. Produkce filmu, kterou měla na starost známá zábavná dvojka Adam McKay a Will Ferrell, nevypadala vůbec špatně, ač nebyla nikterak štědrá na finanční prostředky. Štáb větší a atraktivnější část filmu strávil a pořídil v autentickém striptýzovém baru, ocením, že stěžejní kulisa nebyla kašírovaná, kostyméři nešetřili na herečkách a oblékli je patřičně luxusně, nasnímání určitě patří také k devízám filmu. Nějaká nahota se také vyskytuje, určitě by ale jeden čekal odvážnější odhalení dané už samotným prostředím, svléklo se jen "křoví", JLo se asi do úplné nahoty nechtělo. Námět je poměrně neokoukaný, vzdáleně mi podvodné a vypočítavé jednání dívek připomnělo české Světáky a občas probleskla reminiscence i na Striptýz s Demi Moore, bez toho trapného vyznění. Tematicky to není extra silné, má to režijní výkyvy, nicméně o (pánskou) zábavu se stará JLo a spol., což rozhodlo o kladné inspekci v klubu, kde vlkům z Wall Streetu nebylo přáno zažít rozkoš. 7/10 ()

Streeper

U téhe komedie jsme si opravdu odpočinula. Jennifer Lopez je ksarku nádherná ženská, kéž bych v jejích letech vypadala jako ona a věřím, že tuhle větu si musí říkat každá ženská, co se na film podívá! Překvapilo mě, že je to podle skutečné události, neumím si představit, že to takhle opravdu fungovalo a procházelo jim to po celé ty roky. Ale business je business a když ty prachy potřebuješ a nechcš s nikým spat za prachy, tak proč ne tohle? Líbila se mi ta gradace u postav, hlavně u Ramony, jak z obyčejné talentované tanečnice a starostlivé matky začínla růst ta chamtivá businessmenka, která chtěla stale víc a víc a udělala by pro to cokoliv, svěle zahrané. Ale snímek bohužel není úplně dokonalý, pár věcí mi tam vadilo, občas to bylo zbytečné a zdlouhavé, nicméně se jedná o film, na který se ráda občas podívám. ()

TominoLa

Zlatokopky měli slušný rozjezd a skvěle jsem se bavil. Pak přišla ve filmu krize a po chvíli jsem se začal nudit. Holky sice měli nové nápady jak vydělat, ale bylo to pořád to samé dokola, že nebylo těžké odhadnout jak to celé dopadne. Škoda. Možná by pomohlo být to alespoň o dvacet minut kratší a bez J. Lopez. To její hraní už delší dobu nemusím. 6/10 ()

Arsenal83

Seminárnu prácu užívateľa filmfanouch som nestihol dočítať (dostal som sa k slovu girl-power). Ja neviem, ale myslel som si, že tu je priestor na komentáre k filmom a nie obhajoba doktorátu. Ale k tomu girl power. Áno, je to ďalší z tých filmov, ktorý vtĺka ženám alebo skôr mladým dievčatám, že je cool byť prostitútkou, striptérkou či kurvou, ale hlavne treba mať na to hrdosť. A ak by to náhodou nie celkom dobre vyšlo, tak na vine sú predsa muži, od ktorých si vždy tak rady brali peniaze. Takže podstata celej tej "krimi" zápletky je úplne mimo a zlodejským kurvám nefandím, nech majú podobu Jennifer Lopez alebo našich politikov. ()

Morholt

Čekal jsem nějakou heistovku se striptérkama, ale dostal jsem stádo nesympatických krav, které jednoduše okrádají nadržené ubožáky. Navíc režisérka se snaží divákovi podsunout sociální podtext, což je úplně na palici. Na holky se dá občas dívat a Jennifer Lopez je pořád kus, ale to stačí tak na 15% a to ještě se zavřeným okem. ()

Zajímavosti (12)

• Lorene Scafaria prohlásila: „Chtěli jsme v určitých scénách použít co nejvíce skutečných peněz.“ (ČSFD)
  • Žádná z hlavních ženských hvězd hrajících „striptérky“ není v tomto filmu nahá. Nosí pouze těsné oblečení, bikiny, boty a tanga. (ČSFD)
  • V rozhovoru Jennifer Lopez řekla, že náhodou zasáhla do nosu Constance Wu při natáčení bojové scény. Když Wu začal nos krvácet, Jennifer se bála, že jí ho zlomila, nakonec se ukázalo, že zlomený není. (ČSFD)