Trailer 7

Skupina žen vytáhne do boje proti zakladateli Fox News Rogeru Ailesovi. Nelíbí se jim jeho obtěžování na pracovišti. (Filmbox)

Videa (19)

Trailer 7

Recenze (136)

StanislachKo

Silnejšie tri. Asi v živote nikdy som nevidel toľko frekvencie krásnych žien. Do plusu to dáva fakt, že nie samoúčelne obsadených. O hereckom talente Charlize som nikdy nemohol povedať nič zlé, ale čo mi na nej vždy vadilo bol ten strojený chlad. Tu ho jednak naplno využila a v zápätí trochu ten obraz naštrbila. Takže za mňa bravó a minimálne ten globe podľa mňa mala dostať. Kamera a strih typu "divák, si tam a teraz" ma vždy brala, takže good as well. Čo mi vadilo bolo príliš veľa "podstatných" postáv. A celkovo som sa chvíľami strácal, že kto komu kde čo prečo. Asi skôr chyba na mojej strane, ale čo už. :-) Nicol a Margot u mňa zase o rebríček vyššie. ()

angel74

Téma jistě zajímavé, ale jeho zpracování bohužel nijak nevybočuje z běžného průměru. Uvítala bych alespoň nějaké nahlédnutí do nitra žen, kterých se nechvalně známý případ nejvíce dotýkal. Takhle mohu pouze sama za sebe říci, že je to opravdu děs běs, jak ten náš prohnilý svět funguje. Nicméně označení muže jako sexuálního predátora a ženy jako jeho oběti není ani zdaleka tak černobílé, jak se na první pohled může zdát... Nakonec jsem po zhlédnutí filmu mnohem víc než ze samotné kauzy konsternovaná z faktu, že Charlize Theron a Nicole Kidman v důsledku brutálního zásahu maskérů jen stěží dokázaly ovládat mimiku obličeje. Vypadalo to, jako by si obě dámy dopřály nepříliš vábnou plastiku. (55%) ()

rikitiki

Když se spolčíš s ďáblem, čím čekáš, že se ti odmění? Film je standardní výpovědí o naprosto nepřípustném chování a vztazích na pracovišti, což však, bohužel, bývalo (a i bývá) na některých místech normou. Když však jde o televizi Fox, zvyšuje to diváckou atraktivitu. V žádném případě si ale nemyslím, že by si to ty holky zasloužily, nebo že by nadřízený měl právo na něco takového. ____ Film neurazí ani nenadchne, spíš jen popisuje, než že by vyprávěl. Je třeba takové filmy točit a hlavně konečně už brát jako normu, že tohle se fakt nesmí. SHRNUTÍ: Sexualizované násilí na Foxu. ()

novoten

Úvodní pětiminutovka mě vyděsila, protože všechno nasvědčovalo tomu, že Randolph zkouší replikovat vlastní hyperaktivní styl Sázky na nejistotu. Naštěstí ho tenhle elán rychle přešel a začalo se vyprávět v klasičtějším životopisném rytmu příběhu, který i přes nejednoznačné vyznění klíčových scén vykládá karty na stůl až příliš rychle a nenechává proto dohrávat hlavní hvězdy tak vysoko, jak by si jejich klíčové party zasloužily. Přesto září nejen neselhávající Nicole Kidman, ale hlavně Margot Robbie, která překonává sama sebe a právě její Kayla táhne celou dusnou kauzu do nadprůměru. Mimo zřetelnou šablonu se ale podařilo vykročit jen napůl, závěr totiž ani nedojme, ani neřízne. A to je u tématu, které je stále ještě palčivě aktuální, pořádná chyba. ()

Streeper

Herecké blonďaté trio Charlize, Nicole a Margot překvapilo. Příběh mi vůbec nic neříkal, o ničem co se ve filmu děje jsem nevěděla ani nikde nečetla. Ale I tak mě to bavilo. John Lithgow byl úžasný, úplně jsem koukala, vypadal trochu jako Winston Churchill v The Crown. Charlize byla skvělá, podle mě nejlepší z celého tria, její scény mě bavily. Margot ztvárnila loupočkou a naivní pracovnici skvěle, její nominace je take zasloužená. Její scény mě dojímali a velice jsem s ní soucítila. Nicole podle mě byla nejhorší, ani se mi nelíbilo jak vypadala, jak jí nalíčili, ta paruka byla děsná. Její postava mi navíc byla velmi nesympatická. Celkově je film skvělý, trochu politický, ale hlavně se věnuje aktuálnímu tématu sexuálnímu obtěžování a navíc v jedné z největších televizních společností FOX. ()

Zajímavosti (16)

• Kvůli své roli si Margot Robbie založila falešný účet na Twitteru, pomocí kterého sledovala co největší počet mladých, pravicově orientovaných žen, aby pochopila nejen Kaylu, ale i její fanatismus. (Duoscop)
  • Ke konci filmu, kdy Megyn (Charlize Theron) sedí v místnosti s právníky a podává své prohlášení, tak je to stejná zasedací místnost jako ve filmu Sociální síť (2010), kde se odehrávali výslechy Marka Zuckerberga. (e_Fox)
  • „Nevyrostla jsem na sledování Fox News,“ uvedla Margot Robbie pro Entertainment Weekly. „Nevyrůstala jsem ani na stejném místě jako Kayla. Poměrně dlouho jsem s jejím pohledem na svět bojovala, ale Twitter se ukázal jako účinný nástroj, abych ji lépe pochopila, protože lidé jsou na Twitteru poměrně hlasití.“ (Duoscop)