Láska a příšery

• USA Love and Monsters (více)

Sympatický smolař Joel přežil apokalypsu, při které Zemi ovládly příšery. Po sedmi letech ale opustí útulný podzemní bunkr a vydá se najít svoji bývalku. (Netflix)

Recenze (332)

Malarkey

Příjemná akční postapokalyptická jednohubka. Sice není úplně vtipná, má málo scén, kde by se dobře nakombinovala hudba se stylovým střihem (byť asi dvě scény tu byly), ale za to mi to hodně připomínalo Zombieland, hlavní hrdina v podání Dylana byl v poho a celé to bylo takové svižné, zábavné a odpočinkové. U takových post-apo filmů neustále vzpomínám na Soumrak mrtvých a doufám, že se takový šok někdy ještě zopakuje. Zde opět ne, ale na tři hvězdy plné odpočinku je to určitě postačující. ()

Fr

„PŘÍRODE JE CELKEM HEZKÁ, KDYŽ SE TĚ NIC NESNAŽÍ ZABÍT…“ /// Film na konceptu Zombielandu – tedy příšerách (zmutovanejch) a vtipu. Týnejdžerskej hrdina, mentor, navrch (někdo jako) “Zabijačka“. Putování světem plným přerostlýho hmyzu, sem tam nějaký pravidlo a – nesmím zapomenout – pes. Takže ještě je to mířený na majitele domácích mazlíků… Rozhodně bych to viděl na pokračování (…ale stejně jako u Zombielandu bych to viděl na zklamání). Má to tempo, trochu vtipu, slušnou vypravěčskou hodnotu. Prostě apokalypsa se vším všudy! Teda až na tu krev… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Patřím mezi empatický posluchače. 2.) Chtěl bych se nechat sežrat třeba…šnekem?. 3.) V Zombielandu bylo moc krve. 4.) Thx za titule „titulkomat“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ** NAPĚTÍ * ()

TheEvilTwin

Postapo svět, mladí herci, akce, barvitý vizuál a špičkově animované monstra - to je výbušný koktejl, který si zaslouží plnou pětku. Svět zde vytvořený je sice na 2 hodinách načrtnut jen povrchně a kdyby byl seriál, bral bych jej všemi deseti, ale i tak je velmi povedený a putování bylo dechberoucí. Monster bylo tolik a každé bylo jiné, lepší než to předchozí - od malých hnusných potvor po obrovské přerostlé terminy, mravence, slimáky a všechno možné, no “milovníci hmyzu” to určitě ocení. Když měl být film akční, dokázal byl akční, naopak když měl být odlehčený a vtipný, byl zase vtipný. Za mě je to výborná pecka, která bere to nejlepší z fantasy žánrovek typu LotR či Labyrint a já jsem nadšený. K tomuhle se budu určitě rád vracet. ()

Davies182

Film jako na objednávku covidové době, aby se trochu snažil zlepšit uvadající náladu. A nemůžu říct, že se mu to nedaří, protože Dylan je zase sympaťák od pohledu, putování post-apo USA je cool, a monstra nevypadají jako splácaná za pět dolarů na koleni. Jestli ma takhle vypadat dobrodružný film pro nové století, nemám s tím problém. [Netflix] ()

lamps

Těšil jsem se, ale i na nepříliš ambiciózní wannabe oddechovku je to šíleně unylé a bez nápadu. Od dobrodružné fantasy s monstry (s potenciálně neomezeným množstvím monster) chceme zábavnou a svižnou atrakci s monstry, a ne takhle uondanou a neustále se zastavující teenagerskou pohádku, kde příběh vlastně neexistuje. Vůbec nic v tom není zapamatovatelné, efekty jsou bídné a cliffhanger hrozně slabý, s neskutečně odfláklým climaxem. Alespoň ten pes a dvojice trosečníků si získá sympatie, jinak je to opravdu hrozná nuda a charakter hlavního hrdiny už více šablonovitý ani být nemohl. 40% ()

• I přesto, že je film přirovnáván k Zombielandu (2009), tak hlavní inspirací byla videohra „The Last of Us“. Hlavní postava se jmenuje Joel a tričko s palmami, které nosí, je stejné, jako nosí postava Ellie ve hře. (Sancoo)
  • V průběhu natáčení byl Dylan O'Brien (Joel Dawson) jediný, kdo se mohl pohybovat v blízkosti psů Hero a Dodge, jenž ztvárnili roli Joelova psa jménem "Boy". Pokud bylo potřeba natočit scénu s Arianou Greenblatt (Minnow) a psy, tak Dylan nesměl být na place a Ariana byla jediná, kdo mohl se psy trávit čas. (mikki089)
  • Ve filmu si roli psa jménem "Boy" zahráli ve skutečnosti 2 psi plemene Australská kelpie, a to pes jménem Hero a pes jménem Dodge, kteří se v hraní střídali. (mikki089)