Láska a příšery

• USA Love and Monsters (více)

Sympatický smolař Joel přežil apokalypsu, při které Zemi ovládly příšery. Po sedmi letech ale opustí útulný podzemní bunkr a vydá se najít svoji bývalku. (Netflix)

Recenze (333)

Davies182

Film jako na objednávku covidové době, aby se trochu snažil zlepšit uvadající náladu. A nemůžu říct, že se mu to nedaří, protože Dylan je zase sympaťák od pohledu, putování post-apo USA je cool, a monstra nevypadají jako splácaná za pět dolarů na koleni. Jestli ma takhle vypadat dobrodružný film pro nové století, nemám s tím problém. [Netflix] ()

Karlas

Sci-fi pohádka o Hloupém Honzovi nejen pro dospívající mládež s úžasnými obrazy fantastických tvorů a s dokonalými scenériemi padlé civilizace. Příběh lemuje řada mladických pitomostí, ale i množství zajímavých myšlenek a rozumných úvah. Přes tragický osud lidstva je tohle postapo odlehčováno pohodovým pubertálním humorem, který určitě není nepříjemný. ()

Tak z tohto filmu by mal najväčšiu radosť asi Roger Corman (skúste kombo s Útokom krabích monštier). Geniálne úvodné titulky tak trochu ochudobňujú diváka o megascény, ktoré by nasledovali napríklad u Emmericha, ale tu "všetko pred" vidíme v animovaných scénkach. Nebojte sa ale, že prídete o útoky príšer, je ich tak akurát (väčšinou face to face) a tak akurát je tu všetkého, čím chce film byť, čo je možno jeho najlepšou vizitkou. A ak sa bojíte, že ide o ďalší zameniteľný young adult, tak Love and Monsters sa berie menej vážne a je skrátka menej sci-fi, i keď stále ním v prvom rade je. ()

Necrotongue

Kdyby tvůrci vynechali závěrečný motivační proslov doprovázený nadšením a odhodláním ve tvářích posluchačů a kdyby se místy nenechali unést a netočili tolik emoční ždímačkou, přihodil bych klidně i poslední kousek do plné palby. Proč? Protože se tvůrci evidentně nebrali příliš vážně, nesnažili se mě přesvědčit, že jsou Spielberg, a natočili vtipnou akčňárnu u které jsem se mohl bavit, aniž bych musel každou chvíli používat matematické tabulky jako u Teneta. ()

Fr

„PŘÍRODE JE CELKEM HEZKÁ, KDYŽ SE TĚ NIC NESNAŽÍ ZABÍT…“ /// Film na konceptu Zombielandu – tedy příšerách (zmutovanejch) a vtipu. Týnejdžerskej hrdina, mentor, navrch (někdo jako) “Zabijačka“. Putování světem plným přerostlýho hmyzu, sem tam nějaký pravidlo a – nesmím zapomenout – pes. Takže ještě je to mířený na majitele domácích mazlíků… Rozhodně bych to viděl na pokračování (…ale stejně jako u Zombielandu bych to viděl na zklamání). Má to tempo, trochu vtipu, slušnou vypravěčskou hodnotu. Prostě apokalypsa se vším všudy! Teda až na tu krev… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Patřím mezi empatický posluchače. 2.) Chtěl bych se nechat sežrat třeba…šnekem?. 3.) V Zombielandu bylo moc krve. 4.) Thx za titule „titulkomat“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ** NAPĚTÍ * ()

• I přesto, že je film přirovnáván k Zombielandu (2009), tak hlavní inspirací byla videohra „The Last of Us“. Hlavní postava se jmenuje Joel a tričko s palmami, které nosí, je stejné, jako nosí postava Ellie ve hře. (Sancoo)
  • V průběhu natáčení byl Dylan O'Brien (Joel Dawson) jediný, kdo se mohl pohybovat v blízkosti psů Hero a Dodge, jenž ztvárnili roli Joelova psa jménem "Boy". Pokud bylo potřeba natočit scénu s Arianou Greenblatt (Minnow) a psy, tak Dylan nesměl být na place a Ariana byla jediná, kdo mohl se psy trávit čas. (mikki089)