Po zmrzačení jediné přeživší Victorie Heyes (Samantha Scaffidi) a spáchání sebevraždy při policejní konfrontaci je Art (David Howard Thornton) o rok později vzkříšen zlověstnou bytostí a na halloweenskou noc začne hon na dva nic netušící sourozence v oblasti Miles County. (TommyZR)

Recenze (146)

Morholt

Poctivá osmdesátková řezničina, která jde ještě o fous dál, než předešlý díl, na který přímo navazuje. Kašpar si tentokráte vůbec nebere servítky a společně s Leonem servírují jednu nechutnost za druhou. Navíc Act dostal sidekicka v podobě docela roztomilé holčičky, která dokáže být občas děsivější než sám klaun a to nemusí ani říznout do masa. A kupodivu to podobně jako v jedničce vyšlo i herecky a Lauře LaVera to tady sedne i sekne. Maličkým mínusem je tak jen trochu přetažená stopáž. Přeci jenom dvě a čtvrt hodiny je u podobných filmů docela nezvyklé. Nicméně i tak si troufám říct, že pokud by Act začal řádit v době, kdy vstoupili na scénu Freddy, Jason a Michael, změnila by se Velká trojka na Velkou čtyřku. Už se těším na další díl. 90% ()

coscarelli

1tka ma " nechtiac" obišla, i keď podľa 2ky šlo o komornejšiu etapu veselého klauna. Tu 2ke dal Damien vysší a širší (aj viacpeňažný) 2-rozmer a zľahka zamiešal 2 žánre, čo je vidieť na skládacom metri. NadDecentne Fajn RETRO VYMAĽOVANÁ- ŠŤAVNATO MÄSITÁ-ŠTÝLOVKA, až som sa ocitol v Oných detských časoch. A vôbec to nebolo našľahané tak nasilu ako v podobne vyfarbených flákoch. Fiktívnu 5tu sypem za medzitulkovú Hororovú "minútku" , ktorá mala poctivý charakter H-žánru. ()

EvilPhoEniX

Art is Back! Terrifier 2 má v zámoří obrovský úspěch i hype. Na Imdb jde dokonce o jeden z nejlépe hodnocených hororů roku, v novinách se píší články o tom, jak američtí diváci zvracejí a utíkají z kin ,což je ovšem marketingový tah, který se jednou ročně ukáže alespoň u jednoho hororu. Terrifier 2 je o něco lepší než první díl. Damien Leone za skromný peníz dokáže kouzlit slušné věci a vzhledem k úspěchu dvojky, by ve třetím díle mohl předvést ještě o něco ambicióznější dílo. Na Terrifier potěší ten zapadlý retro look 70-80 tek, dá se říct brakové béčko z minulé éry, které se dnes už moc nevidí, ale v tomhle je hodně poctivé a snaživé. Art je docela ikonická postava, která by se mohla zařadit mezi Jasona, Myerse a další. Trochu mě mrzí, že je celý film němý, kdyby při tom trousil hlášky, asi bych byl spokojenější. Každopádně zvrácený je pořádně a svým obětem provádí ošklivé věci. Scéna v posteli je definitivní vrchol celého filmu! Ženskou tam skalpuje, zláme a urve ji všechny končetiny, stáhne z kůže a posolí ? !! Fatalita jak z Mortal Kombat, to jen tak nevymyslíš! Tohle si rozhodně budu pamatovat pěkně dlouho !   Gore je poctivé .. vzdává hold Fulcimu a Savinimu, občas je sice viditelná figurína, ale není to vyloženě otravné jak v jiných filmech. Finále ve strašidelném domě je parádní i díky zajímavému prostředí a nutno podotknout, že ta malá creepy holčička, je na celém filmu nejděsivější. Hlavní hrdinka je sympatická, hudba je v pohodě, takže ikdyž by to mohlo být o půl hodinu kratší a některé dialogy lehce bolely, vůbec mi to nevadí. Letos společně se Sadness jasná povinná gore prasácká jízda for the Better Ones, Evolved ones Chosen ones, která zvedá prostředníček všem těm intelektuálním sráčům a artovým zabedněncům. 8/10. ()

Marceloo

Po tom, čo malým mestečkom Miles County otriasla séria vrážd, ktorú mal na vine klaun menom Art, sa komunita snaží zabudnúť na tohto vraha. S príchodom Halloweenu sa však hororoví nadšenci začínajú prezliekať do jeho kostýmov a on sa stane miestnou legendou. A to nie je všetko. Art začne čoskoro v mestečku opäť úradovať a obetí bude tento rok ešte viac. - Napriek totálne prepálenej stopáži o trochu lepšie než prvá časť. Som rád, že už to má release za sebou, pretože shilling Brada Misku a spol. začínal byť už vážne iritujúci. Žánrových fanúšikov tento sequel poteší, ale že by takýto film dokázal prilákať nových hororových fanúšikov, tak to určite nie. Damien Leone vie, čo fanúšikovia takýchto hororov chcú, ale mne osobne sa nepáči jeho práca s klaunom. Omnoho viac by mi vyhovovalo, keby bolo Artovo zabíjanie plné fajnového gore doplnené o poriadne hlášky, pretože v niektorých momentoch sa to doslova žiadalo. Ďalšie nedostatky už som nezaznamenal, pretože bolo jasné, že sa to od celkom pozitívne prijatej jednotky velmi líšiť nebude, takže som vedel, do čoho idem. Som zvedavý, s čím režisér príde ďalej, pretože napriek tomu, že tieto dva Terrifier filmy neboli ničím výnimočným, si dokázal vybudovať pôsobivé žánrové renomé. ()

sedm.1

Přestože jsem se nakonec Terrifier 2 rozhodl hodnotit maximálním počtem *, nemohu skrýt určité zklamání z tohoto pokračování, a to hned ze dvou důvodů. Jednak téměř 140 minutová stopáž je na takovýto typ filmu prostě neúnosná, zbytečná a nepřinášející nic dobrého, jelikož je natahovaná prostě jen nepodstatnou dějovou vatou, bez které by ten film fungoval i tak a prostě tento tvůrčí krok musím jednoznačně odsoudit, a jednak to co si tvůrci připravili zhruba v závěrečné čtvrthodince, co se tedy týče děje, tak to se omlouvám, ale to mělo jako znamenat co? Já vůbec nepochopil především dění kolem ústřední hrdinky, především to její WTF oživení, no a mezititulková scéna tomu pak dala korunu úplně, to jsem fakt nepobíral už vůbec a jako jestli to měla být prostě jen cestička k oživení klauna Arta, tak to jsou tvůrci pěkní břídilové, že to udělali právě tímto způsobem, který je sice správně brutální, nechutný a efektní, ale zároveň hlavně i fakt hloupý. Toť tedy k těm výtkám, kvůli kterým jednička nad tímto pokračováním u mě jednoznačně vítězí, zbytek je ale v naprostém pořádku, a já si opět chrochtal blahem. Především tedy jakmile se dostane klaun Art ke svému řádění, tak to je lahůdková záležitost, totální gore festival, vrcholný masakr, a dokonce ani kvalita veškeré té řezničiny není vůbec špatná, zvlášť když divák ví, že finanční prostředky tu nebyly příliš k dispozici. Fajn jsou jinak i veškeré postavy, které jsou sympatické, slečny jsou pohledné, parádní je opět i dokonale syrová a špinavá atmosféra, nechybí tu napětí, několikrát jsem se i leknul tak, že jsem si musel jít přehodit pleny, a hlavně, postava Arta se tu pak díky svému nekompromisními a zároveň vtipnému masakrování dostává na pomyslný vrchol mého osobního žebříčku oblíbenosti mezi hororovými figurami, a doufám, že další díl to jen potvrdí. ()

Zajímavosti (15)

• Do závěrečných titulků je vložena ještě jedna scéna. (pornogrind)
  • Artův (David Howard Thornton) make-up je podobný Marcelu Marceauovi, který byl legendárním francouzským mimem, jenž přežil nacistickou okupaci a zachránil mnoho dětí ve 2. světové válce. Byl respektován díky jedinečnému stylu pantomimy, dojímal publikum, aniž by pronesl jediné slovo, a byl světově znám jako „mistr ticha“. Toto přízvisko je v Artovi zobrazeno tím, že v žádném případě, ať už se s ním děje cokoliv, nevydá ani hlásku. (noelcoward73)