Šestičlenná rodina se přestěhuje do nového domu uprostřed velkoměsta s nadějí, že si v životě přilepší. Jejich sen se však brzy promění v noční můru, neboť v novém domě přebývá něco temného... (Eliott)

Videa (8)

Recenze (66)

tron

Zaujalo ma, že tento španielsko-francúzsky horor na svojom Facebooku odporúčal výborný britský spisovateľ Adam Nevill a keďže jeho Rituál sa mi páčil (kniha, aj film), tak som si ho pozrel. A musím dodať, že je to fakt výborná vec. Možno nie nejako extrémne originálna, ale ozaj dobre natočená, tempo je príjemne pomalé, je čas na vyrozprávanie ako príbehu, tak na postavy, ich charakteristiku, vzťahy medzi nimi a podobne. Mal som z toho veľmi pozitívny dojem, ktorý ešte vylepšili strašidelné scény a miestami prekvapivo skvelý vizuál, podporený dobovou atmosférou (dej sa odohráva v 70. rokoch v Madride). ()

Morholt

Rodina se nastěhuje do bytu a začne tam strašit. Jednoduché jak facka. A aby toho nebylo málo, film si vypomáhá všemi berličkami, které jsou pro duchařiny charakteristické, takže tu najdeme obvyklou rodinnou sestavu, jistou roli tu hrají zrcadla, dojde i na bábu, která o tom něco ví a konečně vizualizace strašidla také není bůhvíjaká. Navíc některé motivy až příliš okatě připomínají Poltergeista. Jenže marná sláva, Pintó to prostě umí a tak servíruje jeden nervydrásající okamžik za druhým, lekačky jsou sice avizované, ale stejně jsem sebou pokaždé cuknul a bubatá mrcha taky umí. To vše v důsledně budované atmosféře. Herecky perfektní a k tomu všemu je Begoña Vargas krásná až to bolí. No a co se LGBT motivu týče, tak když to soudruzi z Hollywoodu škrabali do svého manifestu, takhle to nejspíš nemysleli. Ale za mě naprosto v pohodě. Víc podobných kousků, protože přesně takhle to mám rád. 90% ()

bourec

Po dlouhý době Španělé zabodovali tímhle solidním duchařským horůrkem.Intenzivní jízda, která nikam neuhýbá, a atmosférou vás doslova pohltí.Spokojenost..To že se v některejch podobnejch filmech buď čeká na napětí a strašení třeba hodinu, nebo je ve filmu spousty odboček, je fakt.Tady to ale vůbec neplatí.Celejch 104 minut to šlape, straší se, napíná, a hlavně je to znovu po dlouhý době bezútěšně depresivní a beznadějnej film.A proč tedy jen tři.Tak těch duchařskejch filmů sem už viděl dost,a z dávnější doby mám už k tomuhle hororovýmu žánru trochu odstup.Takže na vyšší hodnocení by to už musel bejt fakt neuvěřitelnej kus.Ale dobrý to je.60%. ()

pornogrind

Přání manželky znělo ať jí najdu nějakou duchařinu nebo něco u čeho by se mohla bát. Já osobně duchařiny moc nevyhledávám, protože na mě lekačky prostě nefungujou. Ale jednou za čas proč ne. Tentokrát tedy padla řada na 32 Malasana Street. Zdejší hodnocení naznačovalo, že by to nemuselo být zas až tak špatný. A vskutku nebylo. Film sice nepřichází s ničím novým ale jedna věc se mu upřít určitě nedá. S atmosférou umí pracovat hodně efektivně. Jenže co z toho když všechno zabije odfláklej konec. Takže po dokoukání u mě převládalo spíš zklamání, protože měl film hodně solidní atmosféru a to skoro po celu dobu. Na druhou stranu, kdyby byly všechny duchařiny alespoň takové kvality - nestěžoval bych si a určitě bych se s manželkou díval častěji. ()

Perfektní španělská duchařina na styl Insidious! Předem bych zdůraznil, že duchařiny mám rád z hororů asi nejméně, takže šance, že mě nějaká zaujme je snad 1 z 20 a zrovna tohle mě velmi potěšilo. Příběhově film sice nepřináší nic nového. Rodina se nastěhuje do bytu, kde se jim zjevují duchové, což je snad nejzákladnější zápletka, avšak nevadí důležité jsou pocity při sledování a dojmy po zhlédnutí a ty jsou velice pozitivní. Řemeslná stránka je vynikající, atmosféra je hodně působivá, lekačky efektní, hlavní hrdinka je sympatická a hlavně se zde straší snad každých 5 minut a zjevují se ošklivé a nepříjemné přízraky, takže je to docela infarktová jízda s takřka dokonalým soundtrackem na úrovni Saw. Nečekané překvápko a Španělé u mě opět letos bodují. Příběh***, Akce>Ne, Humor>Ne, Násilí*, Zábavnost****, Hudba*****, Vizuál****, Atmosféra*****, Napětí****. 8/10. ()

• Během úvodních titulků hraje „La Vida Sigue Igual“ od Julio Iglesiase a v 58. minutě hraje z gramofonu „Yo Soy Aquel“ od Raphaela. (Duoscop)