Hollywood

• USA Hollywood

Epizody(7)

V poválečném Hollywoodu se může skupinka ctižádostivých herců doslova přetrhnout, aby dosáhla svého a uplatnila se v showbyznysu. (Netflix)

Recenze (106)

sskrblik

Když lupnete seriálu název Hollywood pochopitelně to zcela jistě přitáhne pozornost nejednoho diváka či filmového nadšence chcete-li. Po zhlédnutí upoutávky jsem si taktéž odvětil, že tomu šanci chci dát. Je pravdou, že v první polovině mě dost iritovalo množství kuř buřtů, jenž se zde objevovaly a rovněž to jak seroš říká: it's oukej ču bý gej. Každá druhá postava si tak přičihne k mužskému tělu. Samotné natáčení a realizace filmu v seriálu pak byla stravitelnější limonáda. Nemůžu hodnotit příliš obecně, ale po Sex Education mě toto připadá jako univerzální netflixovský balíček v podobě propagace multi kulti či témat sexuálních menšin. Více než chtěná radost, je z seriálu cítit objednávku z výše zmíněných Do what do... ()

Hwaelos

Hollywood je feel good seriál, který mě hodně bavil. Dylan McDermott, Jeremy Pope a Holland Taylor hrají bezchybně a spolu se zbytkem crew táhnou charismatem barvotiskový děj. Že jde o naivní pohádku vlastně nevadí, koneckonců tím přiznaně odkazují k bezstarostným, lehkonohým filmům poválečné éry (a navíc je příběh zasazený do alternativní historie). Přesto mám s Hollywoodem dva velké problémy. Ze seriálu hrozně čouhá, že je děj především věšákem na ideje tolerance a rovnoprávnosti. A jakkoli jsem svým smýšlením zastáncem téhož, tady je až moc zjevné, že jde tvůrci chtějí v prvé řadě kázat a až v té druhé vyprávět. Druhá výtka směřuje spíše ke struktuře příběhu. V seriálu zcela chybí konflikt a antagonisté, kteří by stáli za řeč. Všechny překážky jsou překonány během několika desítek minut a všechny důležitější postavy, které měly alespoň náznak úmyslů být v opozici vůči snaze hrdinů, jsou velmi rychle konvertovány na světlou stranu síly (Samara Weaving, Jim Parsons, Rob Reiner). Už Aristoteles věděl, že takhle se dobrej příběh nestaví... ()

Jaro.Krafcik

Vôbec to nebolo zlé, práve naopak netflix sa snažil. Sedem dielov určite stačilo. Ale čo treba vytknúť je to lgbt kde páchajú všade, aj do starého Hollywoodu. Ďalšia chyba je žáner, proste dráma ma málokedy baví. Taký slušný priemer ale určite. Herci zahrali veľmi dobre. Aj to prostredie z produkcie filmov bolo dobre zvládnuté. 3* ()

NinadeL

7/7 Krásná práce. Díky platformám typu Netlix je dnes možné realizovat něčí vlhké sny. V tomto případě vlhké sny Ryana Murphyho o tom, jak se po válce Hollywood změnil do skutečného Dreamlandu. Už jen proto stojí se na to podívat. Pokud patříte mezi diváky, kteří se na první dobrou budou dobře orientovat v odkazech na skutečný poválečný Hollywood, máte vyhráno. Je to svěží odvážný seriál, který respektuje menšiny a zároveň miluje glamour a hvězdy. ()

joker30

Mal som očakávania a nesklamalo. Je to svieže, občas vtipné, občas dojemné. Krásna výprava a celkovo zobrazenie doby, napriek tomu, že sa jedná o alternatívne prerozprávanie reality. Niektorí herci jemne preafektovaní, ale keďže vlastne hrajú hercov tak to sadlo ako riť na šerbel. A čerešnička na torte je Dylan McDermott. Je tu doslova rozkošný a jeho vedľajšia postava okorení každú scénu.85% ()

• Asi polovina kostýmů, které můžeme vidět v seriálu, byly vyrobeny ručně. (SONY_)
  • Ačkoliv postava Camille (Laura Harrier) ve skutečnosti neexistovala, její příběh je částečně inspirovan herečkou Dorothy Dandridge, první černou herečkou nominovanou na Oscara za hlavní roli. (Kitcat)