Bez milosti zabíjela v Tokiu, ale při poslední misi jí podstrčili jed. Teď má necelých 24 hodin na to, aby zjistila, kdo si objednal její smrt, a pomstila se. (Netflix)

Recenze (248)

corpsy

Dámska wickovka, mierne moralizovaná, pokúšajúca sa o emotívnejší presah. Tam kde fungujú skvelé akčné sekvencie, nefunguje interakcia medzi postavami. Ale odpúšťam. Ako priaznivec žánru som sa bavil a od takejto produkcie som ani viac ako pár dobre mierených úderov a strelných zásahov, natočených v dynamickom tempe nečakal. ()

SeBig odpad!

Tak jak mi někteří herci přirůstají k srdci, tak Mary Eli mi od srdce zřejmě odrostla. Za dob filmů Scott Pilgrim nebo Auto Zabiják jsem ji žral, ale tady mi příšerně lezla na nervy. Příběh? Vomletá fraška, béčkařina, co se tváří jako akční drsnost, přitom je to drsný jak vohraná kazeta v popelnici. Nevím, mě tohle lezlo na nervy už od loga. Chtěl jsem dát jednu hvězdu za akci, ale už nechci. ()

BMW12

Za mě fajn akční jednohubka, Mary Elizabeth Winstead je má oblíbená herečka a tady ta role jí sedla. Film je po akční stránce kvalitní a i ten příběh není tak špatný (až na ten překombinovaný konec), ale spíše mi úplně nesedl styl, jakým to bylo natočeno (např. na začátku filmu ta honička, to moc reálné nebylo, spíše jak z počítačové hry). ()

misterz

Ide o taký pokus na Kill Bill, no nemalo to režisérske kvality formátu Tarantina. Musím ale uznať, že sa na to nepozeralo zle, aj keď ten dej bol niekedy viac ako uplácaný. Vyrušovalo aj to nezmyslené terminátorovanie hlavnej postavy. Rozuzlenie sa tiež dalo čakať. A osobne by som privítal viac práce s mečom a menej guliek vo filme. Inak spokojnosť. Lepší priemer. 65/100 ()

B!shop

No asi jsem to mel cekat, po tom, co jsem zjistil, co ma reziser za sebou, ale proste ukazka a obsazeni bylo fajnovy, tak jsem se docela tesil. No a vysledek je lehce podprumernej akcnak s par fajn akcnima scenama, vyjimecne nejakou cool kamerovou vychytavkou a ke konci dementnim a predvidatelnym pribehem. Navic se to mimo akcni sceny lehce tahne, Winstead je fajn, ale moc ji to clovek neveri a Woody je tezce nevyuzitej. Cely to zkratka pusobi jak nejakej uvod tuctovyho serialu, kterej ne a ne chytit tempo a rozject se. Ale za tech par fajnovejch scen a super brutalitu to slabsi 3* da, desna skoda, ze celej film nemoh jet v duchu zaverecnyho prichodu Kate do mrakodrapu. ()

• Členky japonskej heavy metalovej skupiny BAND-MAID si vo filme zahrali samé seba. (beso74)