V odlehlém výcvikovém táboře dojde k nehodě. Ve skupině přeživších vzplane nenávist a začne brutální boj o život, ze kterého není úniku. (Netflix)

Recenze (62)

Malarkey

Kanada to s kinematografií vždycky měla na štíru. Tady se pokouší o takovou běžnou lidskou vyvražďovačku, kde v atmosféře je silná v kramflecích, ale to jenom proto, že v první půl hodině se ve filmu neděje vůbec NIC. A nic znamená, že sedíte na gauči (kde taky jinde, když je to film z Netflixu) a čučíte do obrazovky, kde si pro Vás naprosto nezajímavý lidi vykládaj ve francouzštině o něčem, co Vás vůbec nezajímá. Pak se ale naštěstí rozjede krvák, který ale nemá úplně dlouhé trvání a navíc, jelikož Vás ty lidi začali trošku srát, přáli byste jim ten masakr trošku i drastičtější, aby bylo alespoň na co koukat. No a to v tomto případě bohužel nepřichází. ()

rublik05 odpad!

Zvláštní a docela hloupý film o partě ozbrojených skautíků, kteří se po sledu zcela nelogických událostí rozhodnou postřílet mezi sebou, aniž by k tomu měli nějaký racionální důvod. Už samotné chování jednotlivých postav je zcela pitomé, totálně bez sebereflexe. Děj má extrémně pomalý spád, víceméně půlka filmu je o nudných dialozích, které absolutně nemají čím zaujmout. Z herců mi nebyl sympatický prakticky nikdo, výkony mi přišli o něco horší než v té nejhorší epizodě Ordinace. Příběh jako takový má plno nelogičností, efekty hrozné, atmosféra úplně o ničem. Škoda zbytečně nevyužitých exteriérů. Zasněžená kanadská příroda nabízí opravdu úchvatnou podívanou, ovšem v příběhu prakticky nehraje žádnou roli a slouží spíše jen jako nevyužitá kulisa, což je veliká škoda. Nenapadá mě jediná věc, která by se mi na filmu líbila. Snad jen celkem v pohodě kamera, ale to je na kvalitní film jaksi málo. 0/10. ()

Daiker

Příjemné překvapení...... Parta magorů se sejde na jednom místě a mají se naučit jak přežít mimo civilizaci. Vůbec jsem nepochopil proč se mají učit vyrábět bomby a tak to dopadlo, jak to dopadlo.... Už samotné prostředí vybízelo k přežití, hlavní psychopat byl magor, sice to tam měl pěkně zařízené, ale nikdy bych nejel za takovým člověk a ještě si nasazoval pásku přes oči.... Celkově ty lidi nemusím, všude vidí apokalypsu. Sice je pěkné, že umí uchovat rýži na 20 let, ale stačil by mu zánět v zubu a je v prdeli.... ()

lykan9

Už jen to, že tento film nebyl natočen v USA, ale v Kanadě, je sympatické. K tomu se jedná opravdu o velmi slušný akční thriller a dokonce se tvůrcům povedlo mě jedním zvratem překvapit. Musím uznat, že i na Netflixu si člověk najde dobré filmy a aspoň na chvíli zapomene na to, že už dlouho nebyl v kině. ()

jokino

Film nebol vyslovene zlý, nápadom celkom ušiel. Do 1/2 ma aj celkom bavil, no potom to nabralo pre mňa úplne "tragický", až nezmyselný spád nelogickosti v deji, a na to, žeby to mal byť nejaký survival, sa tam diali pekné blbosti.. Škoda, že sa to celé neuberalo iným smerom. Potenciál to malo slušne našliapnutý, no pre mňa nakoniec nevyužitý a zle spracovaný.. ()

• Postavy vo filme hovoria o tom, aby boli pripravené, keď sa svet dostane do krízy (ekonomickej, epidemiologickej...). Aj z toho dôvodu bol film vypustený do sveta v marci 2020, keď zemeguľou začala otriasať pandémia koronavírusu. (megajalec)