Poslední recenze (455)
Atlas (2024)
Poriadny výplach mozgu.. Jediný občasný vizuál z vnútra stroja, kde sedela J. Lo, ma trošku zaujal, ale inak celé, za mňa, úplne zbytočné. Pri 3 scénach som mal pocit čistej kópie z legendárnych "Alliens".. Storyline tuctová, nič nové, CGI na úrovni možno lepšieho videoklipu, ale celkovo, proste, nezaujímavé a nezáživné..
Abigail (2024)
Za mňa, len ďalšia tuctovejšia upírovačka do rady. Ničím originálna, ani prekvapujúca, už vôbec ohurujúca, akurát vyčnieva trochu istým spôsobom z upírskej zaužívanej "šablóny", čo mi mierne vadilo, ale nebudem spoilerovať. Pre mňa, "light film" na 1 pozretie, nič viac, nič menej..
Terrifier (2017)
Za mňa 3* max. Čo sa týka klauna - sadistického, brutálneho, vraždiaceho, krvilačného psychopata, čo sa vyžíva v zabíjaní obetí - výborný. Gore a atmosféra, taktiež výborné. Ale nemôžem a ani neviem prekusnúť tie dementné výkony charakterov postáv hercov, kde jednoducho stupidita v "ne-myslení" vládne.. Pre mňa toto veľmi zhadzuje filmy všeobecne. Inak by išlo hodnotenie hore..