Kamera:
Larkin SeipleHudba:
Son LuxHrají:
Michelle Yeoh, Ke Huy Quan, Stephanie Hsu, James Hong, Jamie Lee Curtis, Tallie Medel, Jenny Slate, Harry Shum Jr., Sunita Mani, Aaron Lazar, Andy Le (více)VOD (5)
Obsahy(2)
Žena středního věku se nudí se svým manželem, začíná nesnášet svého otce a moc si nerozumí s dcerou, která pro změnu začíná nesnášet jí samotnou. Její prádelna spěje ke krachu a úřednice z finančního úřadu ji daňové přiznání hodila na hlavu. Zrovna sedí a trpí na finančáku, když se objeví manžel z jiné dimenze a ukáže jí, že má stovky životů a ne úplně každý stojí takhle za prd. Vedle sebe totiž existuje celá řada paralelních vesmírů a všem najednou teď hrozí smrtelné nebezpečí. Hlavní hrdinku tak čeká ještě větší hrůza, než jsou daně, protože právě a jenom ona může ultimátní zlo zastavit. Má totiž schopnost prostupovat souběžnými vesmíry, nasávat v nich schopnosti a dovednosti svých paralelních já a ty pak pro záchranu všech světů použít. V některém je filmovou hvězdou, jinde kuchařkou, přebornicí kung-fu, někde mají místo prstů jakési párky, někde si úřednici z finančáku vzala za ženu a jinde je zase pouhým kamenem. Na všechna svá já se může napojit a v jeden čas žít nespočet různých životů. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (728)
Velice těžké na hodnocení, jelikož se jedná o neuvěřitelně hravý a vynalézavý mišmaš, který mě ale nedokázal bavit po celou dobu. V nejlepších momentech jsem se kochal vším tím chaosem, smál se přestřeleným situacím, či byl na konci nefalšovaně dojat. Bohužel jsou i pasáže, kdy jsem usínal, ztrácel se v tom a bylo mi to všechno jedno. Zmínit musím úžasnou Michelle Yeoh. Nikdo nestárne s větší grácií, než tato dáma. Režijní dvojici doporučuji sledovat. Kreativitou bych se nebál je porovnávat s Terry Gilliamem, Jean-Pierre Jeunetem či Stephenem Chowem. Větší bizár, než scéna, kde týpek naskočí holou prdelí na oblý předmět, aby získal bojové schopnosti jsem dloooouho neviděl. ()
"Verbal plave v odpadu, film v červených číslech? To mi zvedne náladu, zacuká mi v tříslech!" Bohužel ne, cukalo, resp. tikalo mi jen levé oko. Přitom já si po pobytu na pustém ostrově nové lacláče kupovat nemusel, na rozdíl od verbala, kterému se při sledování Švýcaráku otvírala kudla v kapse. Mrtvolné prdy, zachraňující suicidálnímu houmlesákovi život, jsem, i přes nezvládnuté finále, ocenil třemi silnými hvězdami. Ovšem tohle All at Once byl děs a čiré utrpení. Natahované jak žížala, divoký střih, hnusné (a imho zbytečné) stroboskopické efekty a mezi multivesmíry děj skákal jako režisérská koza na ledu, furt dokola. Infantilní pokusy o vtip (anální kolík a spol.), hromada přemoudřelých keců a ze zdivočelé kreativity uplácané mývalí lejno. S vysoce sofistikovanou mantrou pro lůzry: Tvoje síla je v tom, jak jsi úplně ve všem špatná. Bože můj. Že já trouba starej, když mi včera u dveří mňoukala fantazie, že by zase jednou chtěla na špacír, nevzal na procházku raději čičinku Babydoll, s jejími útěky z k neunesení hnusné reality do lepších vesmírů. ()
Ten lepší letošní film s tématikou cestování do paralelních realit? Těžko říci, zklamaly mě oba. O Everything Everywhere All at Once jsem četl vyloženě extatické reakce, ale nějak jsem vůbec netušil co čekat. Swiss Army Man od stejných režisérů mě bavil tehdy moc, nicméně tento film už je na mě až moc asijsky přepálený tím nezábavným způsobem a ačkoliv chápu, že je třeba chválit něco, co tu ještě nebylo, nějak jsem to tentokrát nezbaštil a dokonce mě ani příliš nebavila akční stránka věci, byť choreografie soubojů je na špičkové úrovni. Dokoukal jsem nadvakrát a za pár let si budu muset dát asi znovu. ()
Tvůrčí duo Daniels stojící za megadivným, extrémně zajímavým a zábavným Švýcarákem, letos se svým novým snímkem tak trochu zdvihlo prostředníček vyprázdněným marvelovkám a ukázalo, že i s desetkrát menším rozpočtem lze dělat daleko větší a plnohodnotnější filmová kouzla i hrátky s multivesmíry. Podívaná je to rozmáchlá a taky je to celé, jak se říká, lehce „all over the place“, takže se po tom člověk cítí dost zahlcen a na první zhlédnutí snad nejde pochytit ani všechny detaily, které tvůrci vypiplali. Přál jsem si trochu větší emocionální zainteresovanost ve finále, ta se u mě úplně nedostavila. Nicméně rozhodně musím vyzdvihnout opravdu zajímavou a zábavnou podívanou. A teda musím taky říct, že výraznější herecký comeback, než jaký zde předvedl Ke Huy Quan (Goonies, Indiana Jones a Chrám zkázy), jsem asi nikdy neviděl! Týpek. ()
Začína to ako rodinná dráma, pokračuje matrixovskou akciou a zamixuje sa to so sci-fi a komédiou. Má to množstvo originálnych nápadov, ktoré však z môjho pohľadu ako celok úplne nedržia a k záveru to už trochu škrípe. Je to také pomotané a šialené, že sa vôbec nečudujem plným hodnoteniam, ale ani tým, ktorí dali pod tri hviezdy. U mňa skôr prevažujú pozitívne dojmy z kreatívneho spracovania, ktoré dávajú do úzadia viacero pomerne nezáživných momentov. Slabšie štyri. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (58)
- Rodinná dodávka Evelyn (Michelle Yeoh) a Waymonda (Ke Huy Quan) je stejná dodávka, kterou používá Alpha Waymond a jeho posádka v Alphaverse. (KGBelik)
- Obálka knihy, kterou Jobu Tupaki (Stephanie Hsu) ukazuje Evelyn (Michelle Yeoh), má evokovat knihu Dr. Seusse „Oh, the Places You'll Go!“. (KGBelik)
- Ke konci filmu, když Joy (Stephanie Hsu) pomáhá rodičům připravit účtenky, které mají odnést na finanční úřad, je na krátkou chvíli vidět kalkulačka s LCD displejem, na kterém se zobrazuje číslo 55378008. Když se toto číslo obrátí vzhůru nohama, je z něj slovo „BOOBLESS“. (KGBelik)
Reklama