Manažer zpěváka Michala Penka Don Giovanni (Karel Roden) odjíždí se svým svěřencem natočit nový videoklip na Kanárské ostrovy, kde se oba zapletou do mezinárodního komplotu několika mafiánských band usilujících o vzácný recept na Becherovku. (J.Connor)

Recenze (96)

allegria

Překvapuje mě tak odsuzující hodnocení, stejně jako udělení "plyšáka". Protože jde zřejmě o naprosté nepochopení záměru autorů. Je to skvělá parodie, nebo spíš "parodie na parodii", je to plné vtipných momentů, jdoucích někdy tak rychle po sobě, že je leckdo ani nezaznamená. Film jsem viděla poprvé, když byl nový a teď po letech se mi zdá ještě lepší. Soukromě mě pak potěšila hudba a účast Michala Penka, který se právě v této době úspěšně vrací na hudební scénu. ()

corpsy

Nieje to nuda. Je to prepálené, áno to je. Ale tento guláš nemá dynamiku a je škoda, že sa niekto neporadil s odborníkmi na paródie a výsmechy komerčným žánrom. Tu sa zrejme naozaj písali scény a dialógy večer pred natáčaním. Lebo ono to nieje zlé. Má to svoje šplechy, hlášky, gagy a situácie, ktoré mohli byť skultovnené podobne, ako to najlepšie z komediálneho žánru Českej kinematografie. ()

Prubner

Bavil jsem se při premiéře a bavím se pořád. Trajkov si zkusil parodii na americký způsob ve stylu Bláznivých střel (které miluju) a docela se mu to povedlo. Jasně, vtipů a gagů mohlo být víc a mohlo to být celé o půl hodiny kratší, ale co už. Product placement byl opravdu naddimenzovaný, ale mně to v tomto případě kupodivu nevadilo. Kritici to svého času příšerně sepsuli právě kvůli PP, a jak vidno, řada diváků se jimi nechala ovlivnit, ale to by byla chyba. Škoda, že se Trajkov poté věnoval už jen (pseudo)uměleckým experimentům. ()

igi B. odpad!

Kanálská dojka... . . . Čuročivý odpad. D.m.s.n. snad největší hnus v polistopadovém úpadku filmové kultury v šašsku. Proč tak příkře? Podívejte se na tu sračku. Vlastně NE! Na to je zvrhlost se dívat. Doufám, že na této zhovadilosti hoši prodělali všechny ty prachy, za které zaprodali "sponzorům" poslední špetku cti a filmařského řemesla. I když vlastně možná ne. Prodat se už dá dnes všechno. Hnus! Howgh. ()

Davered

Opravdovy unikat nesvazany dramaturgickymi pozadavky ci logickymi zakonistmi. Becherovka. Fascinujici dokument sve doby, ktery s pribyvajicimi lety bude jen dal dozravat. Becherovka. Sel bych s hodnocenim i vys, ale chtelo to precijen trochu vic Michala Penka. To zdejsi nepochopeni ale zamrzi. Becherovka. ()

• Když na začátku Don Omar (Miroslav Táborský) říká seznam jmen otci, říká jména jdoucí v (českém) kalendáři od Čestmíra po Marcelu. Občas vynechává, například obden. (griph)
  • První oficiálně udělená cena za nejhorší film roku - Plyšový lev. (cariada)