Po jaderné katastrofě naláká vidina jídla vyhladovělou rodinu do hotelu, kde mají účinkovat v divadelní hře. Diváci ale začnou postupně mizet. (Netflix)

Recenze (61)

pornogrind

Hodně slabej odvar toho co se z tak dobrýho nápadu dalo vyždímat. Film mě bavil asi tak prvních 20 minut. Pak už šlo jen o bezhlavý pobíhání po hotelu. Navíc pointa je průhledná hned od začátku. Pro mě obdobný zklamání jako nedávno viděnej The Cannibal Club(2018). A to mám pro filmy zaměřující se na kanibalismus celkem slabost. No, protentokrát si budu muset zajít chuť. ()

darkrobyk

Příjemná atmosférická jednohubka s pěkným vizuálem nepřináší sice do žánru nic nového, ale rychle uteče. Popravdě chybějící gore (to falešné podříznutí se nepočítá) mi tentokrát až tak nevadilo, páč by z toho pak byl spíše další klon Texaského masakru nebo hor s očima a tak podobně. Jen kdyby na pódiu stál Vincent Price, bylo by to o třídu výše. Ovšem mě trochu zaráží, že si leckdo stěžuje skrze chybějící severskou atmosféru. Tož aby ne, když je to český horor, že? Nejen Karlovy Vary a Praha, ale i Češi početně Nory převážili....a na Čechy to zas tak špatné není. ()

TheEvilTwin

Neznámý norský film od stejně neznámých tvůrců je nakonec obrovské překvapení a jak jsem byli před filmem kvůli zdejšímu hodnocení skeptický, tak jsem z něj nakonec překvapen. Cadaver má výborný a originální nápad, kdy v postapo světě, kde není co jíst, láká luxusní hotel chudé obyvatele města na představení s vidinou, že za účast v publiku dostanou jídlo zdarma. Postupně ale začnou lidé mizet a časem je jasné, o co tady jde. Na filmu je nejlepší jednoznačně budovaná atmosféra, která mě hned vtáhla, a touhla zjistit, co se to v hotelu vlastně děje. Divák neví, co v hotelu je součást překvapení a co je zoufalý pokus návštěvníků o přežití. Stejně tak doprovodná hudba dává dohromady výborný zážitek, u kterého jsem byl napjatý až do konce. Objeví se i trocha krve a v závěru drama (které si mohli odpustit a vůbec bych nebyl proti), ale primárně se jedná o drsný atmosferický horor a já výsledku tleskám, i když jdu úplně proti proudu 2-3hvězdičkových hodnocení. Tohle je povinnost pro horor/netflix diváka a je dobré, aby si na film udělal každý názor sám - toto je jednoznačně výjimka, kdy není dobré dát předem na negativní recenze. ()

Arigato

Mně se to vcelku líbilo a byť Kadaver není horor, zklamaný jsem nebyl. Komorní, poměrně plíživé severské drama s hororovou premisou se skvěle vypadajícími kulisami, nápaditou kamerou a s naprosto dokonalým zvukovým designem, díky čemu tvůrci dosáhli perfektní atmosféry. Jen škoda, že příběh jde na úkor toho všeho tak nějak do ústraní. Příchodem do hotelu se totiž film rozjel velice dobře a tímhle akorát ve finále vyzněl zcela prvoplánově. Vcelku promarněný potenciál, nicméně dávám hodně silné tři hvězdy. ()

Hellknight12

Docela zaujímavý nórsky horor. Téma filmu je veľmi dobrá. Film je síce predvídateľný ale to nevadí. Snímok má necelých 90 min. Dĺžka je akurát. Herecké výkony sú priemerné ale docela to ušlo. Atmosféra filmu je dobrá ale mohla by byť aj o málinko lepšia. Film je niečo medzi filmami Hostel a Saw 1. Ja som k tomuto filmu pristupoval bez očakávaní a ostal som docela príjemné prekvapený. Mňa to nesklamalo. Môžem ho odporučiť ? Poviem to takto: ak ste skôr na atmosféru filmu než na akciu a máte radi napätie tak áno. Celkové hodnotenie za mňa je 70%. Mohli tú atmosféru spraviť o niečo lepšie. ()

Zajímavosti (3)

• Sál, ve kterém diváci večeří a poté se v něm odehrávají rituály a závěrečná scéna, je v Grandhotelu Pupp v Karlových Varech. (vodelu)
  • Záběry na hotel jsou ve skutečnosti záběry na hotel Imperial v Karlových Varech. (petikacka)