Gentlemani

• USA The Gentlemen

Epizody(8)

Eddie po otci zdědí šlechtické sídlo, které ale slouží jako zástěrka pro milionový byznys s marihuanou. A jeho majitelé se vůbec nemají k odchodu. (Netflix)

Recenze (136)

P.J.2

Na poli seriálů se vzedmula vychřice a vyplodila Gentlemany. Originální, svěží, těžce Britské dílo, kombinující Ritchieho humor, Britskou suchost a zábavu, která by v jiných seriálech byla rozdělena do x sérii. Tady se naštěstí jedná o jednu, k*rva zábavnou jízdu, která chytne a nepustí. Doufám že bude další série a doufám, že bude zrovna tak povedená. Dostal jsem předkrm a mám furt hlad! ()

ER

I když tu je pár neduhů, které brzdí děj, celkově jde o solidní podívanou. Je jen škoda, že rafinovaná story ve filmu je tady více přímočará a občas zbytečně zdlouhavá. Je znát, že Ritchie vykrádá sám sebe a především těží z nápadů Sbal prachy a vypadni, než původního filmu. To je ale dobře, nakonec v seriálu se děj zaměřuje na vznik drogového impéria, které ve fimu už bylo vybudované. Také zde jsou nové postavy a to seriálu svědčí. Je také fajn, že příležitosti tu dostal dvorní herec Ritchieho prvotních filmů Vinie Jones. Jen děj se mohl trochu více odvázat, dynamičtějších scén tu je málo a na konečném výsledku to je znát, kdyby se vynechaly dvě epizody, nic by se nestalo. ()

Cermicek

Pravda. V závěru trochu dochází dech.. Ale pořád je to nálož, která tu dlouho nebyla! Přesně v Guyově stylu, tak jak to máme všichni rádi - drsně a zároveň s břitkým humorem, sarkasmus, macho-style, britsky chladný ale zároveň legantní... = prostě pro opravdové GENTLEMANY!!👌Obecně nejsem zastánce pokračování sérií, ale tady bych udělal výjimku a na dvojku bych se určitě těšil!👍 ()

TheEvilTwin

Že se vyklube z pro mě na první pohled nudného seriálu něco tak úžasného jsem teda vůbec nečekal. Gentlemani jsou ale perfektní zábava, která se do diváka prvním dílem zakousne a až do konce nepustí a díky tomu jsem hltal každou další scénu na 100 procent a se zájmem jsem zapínal další a další díl. Herecky famozní (Theo James boží!), technicky ještě lepší (Ritchie má neskutečný smysl pro záběr a umí film okořenit takovými detaily, které jsou na první pohled bezúčelné, ale v konečném měřítku dělají zážitek), a co se týče napětí a vtahujícího drajvu, nemůžu seriálu nic vytknout. Okamžitě chci nášup druhé série, jelikož takový klenot jsem už dlouho nedostal. ()

Fr

„POTŘEBUJEME SE VYMANIT Z PODRUČÍ ZLOČINU A BÝT SVÝMI VLASTNÍMI PÁNY…“ Filmový „Gentlemany“ žeru, ale tohle mě zklamalo…Sice je to pohodovka, občas ironickej ftip, ale není to tak nabitý dějovejma zvratama a (už vůbec ne) zajímavejma postavama, jako filmový Ritchiovky. A taky toho vtipu je pomálu. Tempo je celkem svižný, je to na pohodu, ale už se k tomu nevrátím. Možná i proto, že největší charisma tady má Vinnie Jones ve vedlejší roli. Což je takový zvláštní…    /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Jde o spin-off stejnojmenného filmu z roku 2019. 2.) Thx za titule „Veronika Kursová“. ///                         PŘÍBĚH  ****  HUMOR  *  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

• V scéne na party u Johnstona sa rozpráva Suzie so Stanleym o hodinkách Patek Philippe, ktoré mal Churchill, keď podpísal nemeckú kapituláciu. Lenže za Britániu podpísal dokumenty Arthur Tedder. Churchill už v tej dobe ani nebol premiér Británie. Tým bol Clement Attlee. (Drozdo57)