Ví o tobě

• Velká Británie Behind Her Eyes

Epizody(6)

Svobodná matka naváže milostný poměr se svým šéfem na psychiatrii a zároveň se spřátelí s jeho záhadnou ženou. Zaplete se tak do zvrácené a nebezpečné hry. (Netflix)

Recenze (109)

petikacka

Celkem slušná jednohubka. První 2 díly mě celkem nudily byly dost rozvláčné. Trojka to rozjela a konečně mě to začalo bavit. Sice jsem musela držet svou představivost na uzdě, abych moc nepřemýšlela o tom, co bude potom...A konec byl pro mě příjemné překvapení i když v jednom filmu už jsem to viděla a bylo to daleko víc creepy (Klíč s Kate Hudson). Za mě 70% ()

waits

První epizody jsou na hraně lehce tajemné vztahové limonády, kterou bych, pokud by takto byla míněna žánrově od počátku do konce, zcela jistě nedokoukal. Nicméně nahlodán příslibem dějových veletočů jsem vydržel a dočkal se tedy i překvapivého (bez ironie) finále, které sice není stoprocentně novátorské (vzpomněl jsem si na jeden starší thriller s podobnou koncovkou, jehož jméno kvůli spoilerování nebudu uvádět), ovšem i tak naplnilo očekávání. Kdyby byla miniserie o polovinu kratší a herecké výkony nebyly někdy tak směšně křečovité mohla to být svižná,zajímavá a zábavná podívaná. Takto ve výsledku nevyvažený dojmový průměr. ()

Merkin

Proč proboha někdo přeloží snímek nazvaný v originále Behind her eyes (i kdyby se tím myslelo jenom "Za jejími zády", ale tady to může mít milion dalších symbolik) jako "Ví o tobě" (přičemž kdyby se tím původním myslelo jenom ono "za jejími zády", tak "ví o tobě" divákovi tak trošku prozradí zápletku ne - byť teda tady u té fantasmagorie teda naštěstí ne). ()

Chrustyn

Méně výrazná a minimálně propagovaná, původní Netflix série, která je překvapivě poutavá, přestože není dokonalá. Velice zajímavý seriál, který má pomalé tempo vyprávění a vše se divák dozvídá po velice malých částech. Vše se spojí do překvapivého a chytrého celku, ale pořád se jedná "jen" o slušný průměr, než další seriálovou bombu. ()

wendus92

Ze začátku to vypadalo nadějně. Nakonec jsem ale 5 a půl epizody vlastně jen tápala a nevěděla, na co se dívám. Tak jsem alespoň doufala, že ten závěr bude stát za to a já z toho všeho budu paf. To se ale nestalo, protože už jsem byla celkem znuděná a celá ta pointa byla vlastně až trošku moc sci-fi. 2* jsou možná moc, ale bylo to skvěle zahrané, postavy byly zajímavé, ale nic to ve mně nezanechalo. ()

• V každej epizóde sa nachádza sexuálna scéna. (Sticks)