Po akci, která se fatálně zvrtla, se nájemný vrah pustí do boje se svými zadavateli i sám se sebou a žene se přes hranice za odplatou. Není to prý ale nic osobního… (Netflix)

Trailer 5

Recenze (543)

Frajer42

David Fincher se nám po 3 letech vrací s dalším svérázným snímkem. Sympatická sonda do běžného života nájemného vraha. Moc mě bavily jeho myšlenkové pochody i profesní preciznost. Zabijácké řemeslo zde bylo podáno způsobem, jako každé jiné. Neumím si do tohoto filmu představit vhodnějšího herce než je Michael Fassbender. Úvod byl hodně originální a velmi dobrý. Bavila mě však i následná akce, která již měla podstatně svižnější ráz. [77 %] ()

pornogrind

Takovej normální filozofující zabiják. Nevím co od toho filmu kdo očekává ale rozhodně od toho nečekejte nervydrásající strhující podívanou u který budete netrpělivě poposedávat a napětím si okusovat nehty. I přesto film nenudí a svoji téměř dvou hodinovou stopáž v pohodě utáhne. Nejlepším Fincherovým kouskům za který považuju filmy Se7en(1995) a Fight Club(1999) to však nesahá ani po kolena. Lepší 3hvězdy. ()

Fr

„KDYŽ NĚKDOMINE CÍL, ZANECHÁ TO AUTOMATICKY NÁSLEDKY…“  Ze života nájemnýho vraha… Příběh není nic objevnýho. Pomalej... zaměřenej na cíl. Úvod (asi) oceněj znalci komiksu, zbytek si užijou i fandové androidního Fassbendera a Fincherovejch temnejch stínů. Průser je, že to nemá skoro žádný emoce. Je to chladný jako ten Fincherův filtr. A já jsem z toho smutnej… Hele, kdyby v tom bylo asi tak pětkrát víc akce, mohl by to bejt dost dobrej Equalizer! /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Příběh vychází ze stejnojmenné francouzské komiksové série, kterou napsal Alexis „Matz“ Nolent a ilustroval Luc Jacamon. 2.) Do hlavní role byl údajně zvažován také Brad Pitt. 3.) Thx za titule „Anna Farrow“. ///                         PŘÍBĚH  ***  HUMOR  ne  AKCE  **  NAPĚTÍ  ** ()

sochoking

Film, ktorý je rozdelený do kapitol, má u mňa už 50% cesty k úspechu pokrytých hned. Rozloží mi to dlhý film na menšie časti a tak mi to akosi rýchlejšie plynie. Avšak The Killer ich absolútne nepotreboval. Nepustilo ma to od úvodných minút až po samotný koniec. Ani vyšťať som sa nešiel a to je už čo povedať! Ked sa tak nad tým zamyslím, budem musieť zrejme prehodnotiť svoj prístup k päť hviezdičkovým filmom. Fincher totiž nasadil dnes večer laťku u mňa dosť vysoko. A dosť mi to pripomínalo Jarmuschov nedocenený The Limits of Control . Takéto meditatívno sebereflektívne filmy , v ktorých v hlavnej úlohe je chlapík ako mašina na zabíjanie, ja osobne žeriem. 100% bez mihnutia oka! ()

InJo

Pozoruhodný pokus vyspělého režijního mistra udělat z obyčejné žánrovky meditativní filozofický art. Existenciální temné thrillery jsou přesně Fincherova parketa, tentokrát měl ale ke zfilmování příliš mělkou látku. Prostou hlubších významů, strhujících dějových zvratů a v neposlední řadě i konce, který by dokázal silněji rezonovat. A Fassbenderův antihrdina sice super, bez dalších nosných postav, které by ho plnohodnotně doplňovaly, ale ani on nevynikne tak moc, jak by mohl. 70 % ()

Zajímavosti (11)

• Postavu Marcusa pôvodne stvárnil Thiago Palma, no neskôr ho počas postprodukcie z nezverejnených dôvodov nahradil Emiliano Pernía. (Arsenal83)
  • Kapelu, kterou během filmu můžeme u Zabijáka (Michael Fassbender) slyšet hrající ve sluchátkách nebo v autě, je kapela The Smiths v čele se zpěvákem Morrisseyem. (honzikk)
  • Původně měl Zabiják při své práci nosit běžné kožené rukavice, ale proslule perfekcionistický režisér David Fincher chtěl něco "trochu elegantnějšího". Po důkladném zkoumání několika variant nakonec padla volba na ty gumové, které vidíme ve výsledném filmu (tmavé, lesklé, poloprůhledné). Byly to ovšem rukavice, které jsou vyráběny specificky pro sexuální praktiku, nazývanou "fisting" (vaginální či anální). Vzhledem k tomu, že 1) jsou příliš tenké na to, aby mohly být používány opakovaně, 2) Fincher má ve zvyku natáčet desítky variant jediné scény a 3) fisting není masově rozšířenou zábavou, se filmařům podařilo vcelku rychle vyprázdnit příslušnou část skladiště dotyčného výrobce. Slovy Michaela Fassbendera "jsme způsobili akutní nedostatek fistingových rukavic na celém východním pobřeží Spojených států." (NIRO)