Poslední recenze (596)
Mannaja (1977)
Jasný odkaz Djanga a Keomi, jenže nám chybí Franco Nero. Hlavní představitel prostě nemá jeho charizma a i příběh je velmi klopotný, že ani sekyrky mezi očima nepůsobí tak silně jak by mohly. Co bych vyzdvihl je hudba, u ní jsem si jako milovník westernových melodií opravdu přišel na své.
Co děláme v temnotách (2014)
Konečně jsem zase viděl film s upíry, který má smysl. Přes dostatek krve, opravdu velmi milá, skoro až rodinná atmosféra, že chcete upírskou partičku navštívit osobně. Nachytal jsem se, že jsem se smál doma nahlas.
Marťan (2015)
Po technické stránce absolutně bravurní dílo. To by ovšem nesměli být američani takoví jací jsou. Navíc pro mne totálně nesympatický hlavní hrdina, který si ví se vším rady, všechno zná a umí, z jeho vtípků a pozitiva mi bylo blivno .On film pro mne pohřbil a když ve finále dělá "Iron mana" měl jsem chuť fláknout do monitoru. Aby toho nebylo málo, tak přijdou na pomoc soudruzi z Číny a už jsem se jenom modlil, aby byl konec ty vesmírné šarády, bez soudnosti a gravitace.