Recenze (224)
Finding Christmas (2013) (TV film)
Kanadská, hodně nepovedená, předělávka amerických Prázdnin.
Skins (2007) (seriál)
kvalitni pico*ina. nejaka zfetovana devka a veci okolo ni. huraaa.
Glory Daze (2010) (seriál)
spousta dilu sranda, hlavne ten, kdy je jdou navstivit otcove na kolej, vtipny sceny, co vic si u komedialniho serialu prat.
The Art of Flight (2011)
Tak tohle je jízda!
Tunel smrti (2005)
za to sanatorium *. toť vše...
Velká ryba (2003)
první film od Burtona, kterej vazne nemusim...
Americký zločin (2007)
moje segra ma 'prima' segru. mit takovou segru, tak se jdu sama bodnout.. je mi akorat zle..
Boogeyman (2005)
až jsem z toho usnula...
Hostel II (2007)
ZzzZZZzzZZ... nudá! zajímalo by mě, kdy konečně někdo vymyslí pořádnej a hlavně jinej a neopakující se horor pořád dokola dokola. Pak maj mít lidi horory rádi :-!
Poslední vládce větru (2010)
hehe, a mě se to líbilo. a vlastně se mi libí, jak mají všichni úplně jiný názory a nejen na tenhle konkretní film. Nemyslím si, že film je natočenej pro věkovou kategorii 20 + nebo tak něco, takže proč od toho čekat bůhví co? Ten příběh se mi celkem líbí, no, kdyby tam hráli zvučnější jména, tak pro spoustu z Vás by to bylo na 4*, jako je to pro mě teď a to tam nemusím vidět hvězdy, takže :)