Recenze (233)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Líbilo 83%
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Stačilo 90 minut promítat nápis God bless America. Vyšlo by to nastejno.
Muž jménem Ove (2015)
Líbilo moc
Agnus dei (2016)
Místy zdlouhavé, ale ve výsledku kvalitka
Útěk ze Sibiře (2010)
Viděno s dabingem, takže to hvězdu určitě ubralo. Ale jinak to byla i tak nuda, nuda a navrch ještě trochu nudy.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Lepší průměr. Pár vtipů mě pobavilo, narážky dobrý. Ale znova se na to dívat nebudu.
Vikingové (2013) (seriál)
Po čtvrté sérii měním hodnocení na tři hvězdy. A to jsem ještě hodnej.
Ant-Man (2015)
Dobrý, chvílema i sranda
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
To bude tak smutný, až to Leo zase nedostane...
Mamon (2015) (seriál)
Sever v Čechách. Pecka.