Poslední recenze (75)
Ukradené srdce (2022) (seriál)
Za mě obstojný thriller, rozhodně bych neřekla, že se jedná o telenovelu.. Jasně, nebudeme tady řešit, jak moc je to celé uvěřitelné a trocha toho patosu tam taky je, ale pokud od toho člověk nečeká bůhví co, tak si myslím, že ho čeká (vzhledem ke zdejším komentářům) příjemné překvapení. .-)
Nadechni se (2013)
Za mě tedy veliké zklamání, a to jsem velký fanda piana a "zakázané romantiky", ale tohle jsem tedy asi nepochopila.. herci dobří, nápad taky dobrý ale ten příběh takový o ničem, ne, že by to vyloženě nudilo, ale znova už bych na to nekoukala, škoda.
Soulmates (2020) (seriál)
První dva díly by za mě byly solidní 4*, 3.-5. díl odpad a poslední pak sotva na 3*. Každopádně veliké zklamání, jak jsem už zmínila, první a druhý díl měly slušně našlápnuto - neotřelé příběhy, zajímaví herci a vlastně i originální námět celého seriálu a ač se jedná tak trochu o sci-fi, tak dost odraz dnešních vztahů. Ty zbylé epizody mi ale (možná s vyjímkou poslední) přišly jako čirá hrůza, takže neztrácejte drahocený čas..