Poslední recenze (21)
Terapie - Série 2 (2013) (série)
Prvu seriu som miloval a druhu povazujem za este daleko lepsiu. Napriek mnohym namietkam tu medzi komentarmi mam rad pondelok, ale vzhladom na to, ze milujem emocie tak streda je bezkonkurencna u mna . :)
Láska a jiné závislosti (2010)
Svieže a veľmi príjemné prekvapenie, záver ala Druhá šanca :)
Argo (2012)
Po velkých očakávaniach po predošlých skúsenostiach s filmami Bena Afflecka som čakal dosť, ale to že, sa ešte prekoná som si nemyslel, Bravo.