Poslední recenze (171)
Lidská stonožka 2 (2011)
UFF!! tak když jsem si myslel, že jsem ve světě filmu viděl už vše, (zejména i první díl lidské stonožky) tohle dílo mě přesvědčilo o opaku!:-)) naprostá nechutnost, kterou jsem měl problém dokoukat až do konce... takže jednu hvězdu dávám za toto VELKÉ HNUSNÉ PŘEKVAPENÍ a druhou za největšího úchyla v hlavní roli, lépe vybrat nemohli:-D
V zajetí démonů 2 (2016)
Oproti dokonalé jedničce, ztrácí druhý díl zejména na atmosféře a snaží se jen vylekat diváky zvukovou stránkou filmu a přehnanými efekty, které už snad nadchnou jen teenagery, kteří neznají mistrovská díla minulého století! Žádné překvapení se tedy nekonalo a horor se tak ztrací mezi kupou obdobných ...
Creed (2015)
Dlouho jsem se Creedovi vyhýbal... nechtěl jsem si zkazit radost a obrovský úspěch kompletní ságy Rockyho Balboy, který je pro mě ikonou sportovního dramatu i životní filosofie! Nyní pár minut po shlédnutí, jsem nadšený z odkazu na celé toto letité dílo a Creeda mohu označit za absolutně dokonalou tečku.