Recenze (23)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Hvězda za skvělé zpracování a efekty. Jinak příběh nuda, dialogy ještě větší. Tohle mi nějak nesedlo.
Cesta do fantazie (2001)
Jsem odpůrce manga a do shlédnutí tohoto kousku jsem se nutil pár let. Ještě že jsem se nakonec přinutil. Tak originální příběh plný promyšlené abstrakce u evropských a amerických tvůrců nenajdete. Pět hvězd bez debat, bravo!
Machete (2010)
Neskutečně přeceňovaná nuda...
Stavitel světa (2007)
Tohle se mi líbilo především proto, že se modelovánim architektury ve 3D živím. Ikdyž chvílema jsem se cítil jako v práci :). Mínus jedna hvězda za zbytečnou ucouranost.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Sice jsem šel do kina omylem na český dabing, ale přesto jsem se dobře bavil. Po úpadku série opětovný vzestup.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Jeden z nejkrásnějších českých seriálů. Příjemná atmosféra pohladí a rozveselí.
Pan Nikdo (2009)
Spousta dobrých nápadů zabalená do klišovitého a neskutečně natahovaného balastu. Celé se to tváří, jakou to má hloubku, přitom celou tu dlouhou stopáž dře divák hubou o mělké dno. Vytrhané cucky z kontextu jsou "umlělecky" poslepované ve významově prázdných scénách. Za pár zajímavých scén bych dal pět hvězd, zbytek mezi tím odpad. Průměrovat to nemá cenu, vyniká kvantita odpadu.
Fantastický pan Lišák (2009)
Je to divný a atmosféra pro mě nepříjemná. Asi hlavně kvůli animaci. Fantastický pan lišák mi prostě nesednul.
Seriózní muž (2009)
Film se zajímavou atmosférou, ale jinak pro mě významově prázdný.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Jedna hvězda za jedi narážky, jinak nuda.