Recenze (964)
Ztraceno v překladu (2003)
Tak tenhle kousek od Jim Jarmusche (ve kterém si dva lidi neumí sednout do parku a užívat si to, otevřít si knihu ve vaně a ponořit se i do příběhu) mě míjí, a vzal mi nějakých 100 minut života, aniž by mi něco dal. Jo a že to nebylo od Jarmusche? Nu, což v překladech se holt něco ztrácí...
Na pivo do první linie (2022)
Dokonale zahraný vývoj postavy! Scéna, kdy Bill Murray to po návratu neposlal celé do kytek, dělá z kousku místo plakátové protiválečné agitky vyvážené komediální drama.
Otec Stu (2022)
Mark Wahlberg zahrál roli tak přesvědčivě, že při formátu filmu (který některé věci vzal hodně švihem) jsem ještě zpracovával boxera, když už byla postava seminaristou. Každopádně i přes "nějaké to něco", co mi vadilo, silný příběh s poctivě zahranými rolemi.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Nejnapínavější film všech dob (pro obecní plačku mého formátu)!!!
Pes (2022)
Tak zařazení do komedie je hodně černé... Očista člověka ve spolupráci s fenkou, která má taky svoje, v road movie, které je takové poklidné a přitom některé scény jsou naprosto nářeznické (konopná farma, "Já vidím!"). Tady se divám může v pohodě navázat a chtít s aktéry dobrý konec se vším všudy!!! Vždyť je to přirozená touha!!!
Král psanec (2018)
První shlédnutí bylo smutné a depresivní (až do závěrečného sledání na pláži). Podruhé už jsem si vychutnal historickou podívanou, jak má být.
Uncharted (2022)
Hru neznám, filmu jsem chtěl dát šanci jako zábavné jednohubce, ale chyběla v něm pro mě ona jiskra...
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Téměř dokonalá zábava na poli fantasy, víc, jen víc! Vtipy neštvali, ale dramatičnost přeci jen trochu rozcuchávaly. Herecký koncert. Škoda jen toho dabingu v kině (byť byl kvalitní). S odstupem času vyšumělo, nevím proč? Že by opět tím soubojovým mimo fyziku lidských těl závěrem? Zkusím ještě s titulky.
Bullet Train (2022)
Místy fakt vtipné, ale s postupující délkou filmu stále více a více unavující. Méně, někdy znamená více. Nemáte komu fandit. Obzvláště, když není normální mít v oblibě nájemné kriminálníky ani jiné kriminálníky. Aspoň v mém světě.
Adamova jablka (2005)
Smutné, velmi smutné, ten náš svět...